تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله:فروش داروی ضدکرونا در حالی که تاکنون هیچ واکسن یا دارویی برای این ویروس شناسایی و کشف نشده، قوانین ایالتی آمریکا را نقض می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۲۱۵۱۷
دادستانی آمریکا یک سلبریتی را به اتهام فروش داروی ضدکرونا دادگاهی کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رستم پور فعال رسانه ای در  کانال تلگرامی خود نوشت:
دادستان ایالت میزوری آمریکا، از «جیم باکر» یک چهره تلویزیونی جنجالی به اتهام معرفی داروی تقلبی درمان کرونا شکایت کرد. باکر متهم است در یک برنامه، از یک شربت با نام «سیلور سولوشن» رونمایی کرده و آن را برای درمان تمامی آنفلوآنزاهایی که ایالات متحده آمریکا را درگیر کرده است؛ مؤثر دانسته است. باکر در ادامه برنامه‌اش از مهمانش که او را متخصص بهداشت عمومی معرفی می‌کند، می‌پرسد: «پس این دارو می‌تواند برای کرونا هم مفید باشد؟» و مهمانش می‌گوید «بله، احتمالاً کارساز خواهد بود».
فروش داروی ضدکرونا در حالی که تاکنون هیچ واکسن یا دارویی برای این ویروس شناسایی و کشف نشده، قوانین ایالتی آمریکا را نقض می‌کند. دفتر دادستان کل میزوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «باکر متهم است به ارائه اطلاعات دروغین درمان ویروس کرونا یا کاهش پیامدهای آن و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در سالمندان». نکته جالب توجه این است که داروی معرفی شده در برنامه باکر در شرکتی با ریاست خود او تولید می‌شود.
جیم باکر، در اواسط دهه 80 با یک برنامه تلویزیونی تبلیغی مسیحیت به شهرت رسید اما با افشای رسوایی جنسی باکر و کلاهبرداری او از بینندگان برنامه تلویزیونی، دادگاه او را به زندان فرستاد. پس از ایالت میزوری، دادستان نیویورک هم در نامه‌ای به باکر هشدار داد برنامه او ممکن است افکار عمومی را نسبت به ویروس کرونا گمراه کند، به ویژه که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده تاکنون هیچ دارو یا واکسنی برای کرونا پیدا نشده است.
علاوه بر شرکت جیم باکر، آژانس غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان ایالت متحده به 6 شرکت دیگر که ادعای ارائه محصولات درمان‌کننده کرونا هستند، هشدار داده است.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین