تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ویروس شایعه خطرناک تر از ویروس کروناست و آن را در جامعه منتشر نکنیم بیان داشت: تا کنون ۳۷ محتوای اطلاع رسانی و آموزشی مرتبط با کرونا در پایگاه اطلاع رسانی اینتنرنتی و ۱۳۰ محتوای اموزشی و اطلاع رسانی برای انتشار در فضای مجازی منتشر شده است.
۰
کد مطلب : ۲۲۰۰۰۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: ویروس شایعه، خطرناک تر از ویروس کرونا است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر محمد هادی عباسی در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان گفت: از همه پزشکان، پرستاران، تکنسین های اورژانس، کارشناسان بهداشت و همه همکارانی که در خط مقدم آموزش، تشخیص و درمان بیماران تنفسی هستند باید تشکر و قدردانی کنیم.
وی با بیان اینکه برای ستاد کرونا سخنگو در استان معرفی شده است افزود:هر ۲۴ ساعت دو بار در رادیو و تلویزیون سخنگوی ستاد کرونا آخرین اطلاعات علمی و مطالب صحیح در مورد کرونا را به اطلاع مردم استان می رساند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ویروس شایعه خطرناک تر از ویروس کروناست و آن را در جامعه منتشر نکنیم بیان داشت: تا کنون ۳۷ محتوای اطلاع رسانی و آموزشی مرتبط با کرونا در پایگاه اطلاع رسانی اینتنرنتی و ۱۳۰ محتوای آموزشی و اطلاع رسانی برای انتشار در فضای مجازی منتشر شده است.

دکتر عباسی اظهار داشت: جنبه مثبت همه گیری کرونا ارتقاء سواد سلامت و مهمتر از ان ارتقاء سواد رسانه است، خوشبختانه کاربران فضای مجازی تا حدود زیادی توانمندی شناخت محتوای درست و علمی را از محتوای نادرست را پیدا کرده اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین