تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: دو روز پیش هر لیتر مواد ضد عفونی کننده را ۵۵ هزار تومان خریدیم و امروز ناچار به پرداخت ۷۵ هزار تومان شدیم.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۹۲۶
اتوبوس‌های کرج هر شب ضد عفونی می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، استاد کاظمی  اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مردم، این سازمان از چند روز گذشته ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: بر این اساس اتوبوس‌های ملکی سازمان هر شب در پارکینگ و اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز پس از استقرار در ترمینال شهید سلطانی به طور کامل ضد عفونی می‌شوند.
وی با اشاره به ماندگاری ۴۸ ساعته این مواد ضدعفونی توضیح داد: خوشبختانه ماندگاری این مواد بالا است و دو روز بر روی سطوح باقی می‌ماند.
این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر اولویت ما ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها است چون در طول روز در مقایسه با تاکسی افراد بیشتری را جابه جا می‌کنند.
استادکاظمی اضافه کرد: در مرحله بعد بنا داریم مواد ضدعفونی کننده را در اختیار روسای خطوط تاکسیرانی نیز قرار دهیم تا رانندگان تاکسی نیز بتوانند خودروی خود را ضد عفونی کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با گلایه از گران شدن مواد ضدعفونی کننده مصرفی، گفت: دو روز پیش هر لیتر مواد ضد عفونی کننده را ۵۵ هزار تومان خریدیم و امروز ناچار به پرداخت ۷۵ هزار تومان شدیم.
وی اضافه کرد: از آنجایی که ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی به طور مستقیم با سلامت مردم سرکاروکار دارد، چاره‌ای جز خرید این مواد نداریم.
وی گفت: از آنجایی که برخی از شهروندان به بوی الکل و وایتکس حساسیت دارند، نمی‌توان از این محلول‌ها برای ضد عفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین