تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
plusresetminus
حزب الله: دولت ایتالیا برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای ۶ ماه وضعیت فوق العاده اعلام کرده و تمام پرواز‌ها به چین را تعلیق کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۶۵۵
مرگ نخستین بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مقامات بهداشتی ایتالیا از مرگ یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند. 

یک سالمند ۷۸ ساله ایتالیایی که از ده روز پیش در بیمارستانی در شهر پادووا در شمال این کشور بستری بود درگذشت. این درحالیست که شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است. این تعداد تا دو روز قبل فقط ۳ نفر بود، اما اکنون به ۲۱ نفر افزایش یافته است و ۵ نفر ان‌ها از کارکنان بیمارستانی هستند.

همچنین ۱۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در دو استان شمالی لومباردیا و ونتو ساکن هستند. هم اکنون در نزدیک به ۱۰ شهر کوچک در این استان‌ها مدارس، ایستگاه‌های قطار و دیگر اماکن عمومی تعطیل شده است. چندین پایگاه نظامی نیز برای قرنطینه افراد مشکوک به آلوده شدن به ویروس کرونا اختصاص داده شده است. همچنین سه قطار هم به دلیل حضور افراد مشکوک به ابتلا به کرونا در مسیر خود متوقف شده اند و کارکنان بهداشتی در حال کنترل مسافران هستند.

شایان ذکر است ماه گذشته یک زوج گردشگر چینی و یک شهروند ایتالیایی آلوده به ویروس کرونا در بیمارستانی در رم بستری شدند و در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب گزارش می‌شود. دولت ایتالیا برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای ۶ ماه وضعیت فوق العاده اعلام کرده و تمام پرواز‌ها به چین و از آن کشور به ایتالیا را تعلیق کرده است.
 
۱۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در ایتالیا

مقامات بهداشتی ایتالیا از ۱۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در شمال این کشور خبر دادند. در حالی که اعلام شده بود یک شهروند ۳۸ ساله ایتالیایی در شهر کودونیو در حومه میلان به ویروس کرونا آلوده شده است جمعه شب شمار افرادی که روز جمعه مشخص شده که به این ویروس آلوده شده اند به ۱۵ نفر دیگر افزایش یافت.

براساس این گزارش، این افراد در استان‌های شمالی لومباردیا و ونتو زندگی می‌کنند. هم اکنون تعداد افرادی که در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند به ۱۹ نفر رسیده است. 

دولت ایتالیا برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برای ۶ ماه وضعیت فوق العاده اعلام کرده و تمام پرواز‌ها به چین و از آن کشور به ایتالیا را تعلیق کرده است.
منبع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین