کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسپولیس استوکس را جریمه می‌کند؟/ مهاجم ایرلندی هنوز برنگشته

ایسنا , 3 اسفند 1398 ساعت 11:57

حزب الله:
با توجه به بی‌انضباطی بازیکن ایرلندی پرسپولیس به نظر می‌رسد مسوولان این باشگاه به‌زودی این مهاجم را با جریمه سنگین روبه رو خواهد کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آنتونتی استوکس ایرلندی که در نقل و انتقالات نیم فصل با قراردادی نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار (برای یک نیم فصل) به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد، چند روزی است که در تمرین این تیم شرکت نمی‌کند. زمانی که کاروان پرسپولیس پس از تساوی برابر شارجه امارات از دوبی به تهران بازگشت این مهاجم ایرلندی از سرمربی تیم مرخصی یک روزه گرفت تا دیداری با خانواده‌اش داشته باشد. طبق قرار از پیش تعیین شده و بلیتی که باشگاه برای او تهیه کرده بود قرار بود استوکس با پرواز ساعت ۸ صبح جمعه به تهران برگردد اما او به فرودگاه نرفت و در نهایت هم به تهران نیامد.
مهاجم ایرلندی پرسپولیس دلیل این کارش را خواب ماندن عنوان کرده و از طرف دیگر به مسوولان پرسپولیس قول داده بود تا در اسرع وقت با اولین پرواز عازم تهران شود. اما او تا امروز صبح نیز به تهران بازنگشته است.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا در جریان دیداری حساس از هفته بستیم لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود و حالا به خاطر غیبت چند روزه استوکس این مهاجم قطعا در دیدار فردا به میدان نمی‌رود.  حالا پرسپولیسی‌ها به خاطر غیبت غیر موجه استوکس در تمرینات قصد دارند او را با جریمه سنگین رو به رو کند باید دید طی روزهای آینده چه  اتفاقاتی پیرامون این مهاجم ایرلندی و پرسپولیسی‌ها رخ خواهد داد.


کد مطلب: 219625

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/219625/پرسپولیس-استوکس-جریمه-می-کند-مهاجم-ایرلندی-هنوز-برنگشته

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com