تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
plusresetminus
حزب الله:مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به مراجعه پرتعداد مردم برای تهیه ماست و ژل های ضد عفونی کننده گفت: ژل و ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌ها توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۵۷۱
توزیع ژل و ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌ها/گران فروشی را گزارش دهید
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر غلامحسین مهرعلیان در گفت: در روزهای اخیر شاهد مراجعه پر تعداد مردم برای تهيه ماسك، ژل ضد عفونی كننده دست و سطوح، الكل، پد الكلی و مكمل های دارويی به داروخانه ها هستیم که البته متاسفانه در مواردی شاهد اعتراض به همکاران نیز بوده‌ایم.
 
وی افزود: در سرکشی به تعداد زيادی از داروخانه‌های سطح شهر تهران و شهرستان‌ها خوشبختانه، همكاران ما با رعايت اخلاق حرفه ای اقلام مورد نیاز مردم(ماسك، ژل ضد عفونی كننده دست و ...)  را به نرخ متعارف عرضه می‌کردند.
 
مهرعلیان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با تامين كنندگان، اظهار کرد: از ابتدای هفته آتی نیز توزیع مناسبی از اقلام مذکور صورت خواهد گرفت و نگرانی برای تامین وجود ندارد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و گران‌فروشی، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا اپلیکیشن تیتک اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
منبع : وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین