تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس جمهور کشورمان روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: ملت ما این قدرت را دارد که تحریم را بشکند، راه خودش را ادامه دهد، ما این کار را خواهیم کرد و این جزو وظایف ما است که این کار را انجام دهیم.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۴۳۴
رشد 100 تا 140 درصدی تولید خودرو در کشور/ قدرت نمایی تولید و صنعت در برابر تحریم ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تصریح کرد: قدرت‌ نمایی، وحدت، اتحاد و تولید ما در بخش کشاورزی و صنعت کارهایی است که امسال محقق شده است و این را شعار نمی‌دهم.
آمار کشاورزی و صنعت را در همین ماه‌ های آخر امسال نسبت به پارسال نگاه کنید و خودرویی که همیشه با آن یک مقدار مشکل داریم و مردم ما با آن مشکل دارند، از لحاظ تولید خودرو الان 100 درصد و 140 درصد تولید رشد پیدا کرده است.
دکتر روحانی همچنین در این جلسه مجلس شورای اسلامی را نهادی بسیار مهم و قدرتمند دانست و تاکید کرد: اگر بناست، مشکلات اقتصادی مردم کم شود، نمی‌گویم تمام شود، اگر بناست تحریم برداشته شود که باید این کار را در حد توان انجام دهیم. اگر بناست تولید افزوده شود، اگر بناست در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شویم راهش چیست؟ راهش کار دولت و مجلس و هماهنگی با هم است. امروز در مسائل اقتصادی نیاز داریم که هم با مجلس فعلی‌،(مجلس دهم) و هم فردا با مجلس یازدهم‌، با هم مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم موانع تولید را برداریم، بعضی‌جاها نیازمند قانون هستیم و بدون قانون نمی‌شود کاری کرد، اگر می‌خواهیم به تولید تحرک ببخشیم، بعضی از جاها نیاز به قانون داریم، اگر می‌خواهیم در مسیر تولید، شرکت‌های دانش‌بنیان و در مسیر علم و دانش اقداماتی انجام دهیم، همه با هم و در کنار هم هستیم.
رئیس جمهور اضافه کرد: اگر یک جایی بخواهد منطقه آزاد یا منطقه صنعتی شود و یا یک استان و شهرستان بخواهد اضافه شود، همه اینها نیازمند همکاری دولت و مجلس است و به تنهایی نمی‌شود انجام داد.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین