تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس‌جمهور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که براساس مگاپلت‌فرم ملی این گروه یعنی SP100 طراحی و ساخته شده، بازدید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۴۲۹
بازدید رئیس‌جمهور از دو محصول جدید سایپا / از کراس‌اوور جدید سایپا به‌زودی رونمایی رسمی می‌شود/ محصولات جدید سایپا در سال ۹۹ به بازار عرضه می‌شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر حسن روحانی صبح امروز پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و جمعی از وزرا و مقامات ارشد کشور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در دو مدل سدان و کراس‌اوور(نیم‌شاسی) بازدید کرد.
براساس این گزارش، دو محصول سدان و کراس‌اوور (نیم‌شاسی) تولیدی گروه سایپا با اتکا به مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی SP100 طراحی شده‌اند و قرار است در سال‌ ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند.
مدل سدان این خودروها در چند تیپ مختلف و با بهره‌گیری از موتور توربوشارژ و سایر امکانات روز تولید خواهد شد.
مدل کراس‌اوور نیز که با استایل شکیل، به ‌‌روز و در رده خودروهای مدرن طراحی شده در انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد.
گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود.
همچنین این گروه قصد دارد به‌زودی از محصول کراس‌اوور(نیم‌شاسی) جدید خود که با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی طراحی شده است، به طور رسمی رونمایی کند.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین