کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

دومین گردهمایی دو سالانه فعالان سواد رسانه ای سراسر کشور در اسفندماه سال جاری به میزبانی استان البزر برگزار میشود

29 بهمن 1398 ساعت 20:54

حزب الله:دکتر محمد صادق افراسیابی با اشاره به برنامه ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی خاطر نشان ساخت: برگزاری «همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی» و «گردهمایی فعالان سواد رسانه ای» دو برنامه ای بودند که پیش از این توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اجرا میشد...


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر محمد صادق افراسیابی با اشاره به برنامه ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی خاطر نشان ساخت: برگزاری «همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی» و «گردهمایی فعالان سواد رسانه ای» دو برنامه ای بودند که پیش از این توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اجرا میشد اما از امسال برگزاری همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با هدف استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، پس از اخذ پیشنهادات دانشگاه ها و پژوهشگاه های مشارکت کننده در دو همایش قبلی سواد رسانه ای و اطلاعاتی و بعد از ارزیابی طرح های ارائه شده از سوی ایشان به دانشگاه امام صادق (ع) واگذار شد.
وی افزود: اجرای برنامه گردهمایی فعالان سواد رسانه ای کشور نیز با هدف استفاده از ظرفیت های استانی و تقویت استانهای کشور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البزر واگذار شد.
افراسیابی تاکید کرد: هدف از برگزاری دومین گردهمایی دو سالانه فعالان سواد رسانه ای کشور، مدیریت دانش فعالان سواد رسانه ای کشور، تقویت هم‌افزایی ایشان، افزایش فعالیت های تیمی و شبکه ای فعالان سواد رسانه ای و بررسی موانع و چالش های پیش روی نهضت سواد رسانه ای در کشور است.
وی افزود: شناسایی و الگوگیری فعالان سواد رسانه ای از ایده های برتر برای تقویت تولید و انتشار محتوای مناسب در زمینه ی ارتقای سواد رسانه ای و شناسایی تجارب موفق در زمینه ی ارتقای سواد رسانه ای از جمله دستاوردهای احتمالی این نشست خواهد بود.
معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در این رویداد گفت:‌ فعالان سواد رسانه ای کشور تا ۳۰ بهمن ماه میتوانند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی mas.saramad.ir و یا ارسال ایمیل به نشانی Mas@farhangmail.ir در این رویداد ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است به گفته ی افراسیابی شماره تماس های 02632524849 و 09178722713 در طول این مدت پاسخگوی سوالات احتمالی فعالان سواد رسانه ای کشور خواهند بود


کد مطلب: 219340

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/219340/دومین-گردهمایی-دو-سالانه-فعالان-سواد-رسانه-سراسر-کشور-اسفندماه-سال-جاری-میزبانی-استان-البزر-برگزار-میشود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com