تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
حزب الله:با حضور معاون اول رئیس جمهور ۳۲۲ طرح تعاونی در سراسر کشور به طور همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۳۲۳
افتتاح همزمان ۳۲۲ پروژه بخش تعاون در سراسر کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارتباط زنده ویدئویی با استان‌های یزد، ایلام، خراسان شمالی، هرمزگان و مرکزی و آغاز بهره برداری طرح‌های تعاونی این استان‌ها، فرمان افتتاح همزمان ۳۲۲ طرح تعاونی در سطح کشور را صادر کرد.
این ۳۲۲ طرح تعاونی با مشارکت ۱۹ هزار و ۶۷۷ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۵۰۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر به بهره برداری رسیده است.
از ۱,۵۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این ۳۲۲ طرح، ۲۹۹ میلیارد تومان در طرح‌های تعاونی‌های تولیدی، ۵۸ میلیارد تومان در طرح‌های خدماتی و ۱,۱۵۰ میلیارد تومان در طرح‌های مسکن بوده است.
معاون اول رئیس جمهور همچنین در ارتباط زنده ویدئویی با استان‌های یاد شده، ضمن تاکید بر اهمیت بخش تعاون اظهار امیدواری کرد در همه استان‌های کشور طرح‌های این بخش با قوت اجرایی شود.
جهانگیری همچنین مردم استان یزد را مردمی سختکوش، متدین و انقلابی توصیف و اظهار امیدواری کرد روند توسعه تعاونی‌ها و اشتغالزایی در این استان استمرار یابد.
وی با بیان اینکه مردم استان ایلام حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و هر چقدر که خدمات به مردم این استان افزایش پیدا کند باز هم پاسخگوی ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان نخواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور همچنین مردم استان خراسان شمالی را مردمی زحمتکش و تلاشگر توصیف کرد و با اشاره به اینکه این استان از استان‌های مرزی کشور است اظهار امیدواری کرد شاهد رشد تجارت خارجی و توسعه صادرات در استان خراسان شمالی باشیم.
جهانگیری استان هرمزگان را استانی پرظرفیت و مستعد برای توسعه دانست و گفت: سواحل زیبای خلیج فارس و جزایر راهبردی و استراتژیک این استان هرکدام می‌تواند نقش موثری در توسعه ایفا کند و این استان قابلیت آن را دارد که کانون اصلی توسعه اقتصاد دریامحور برای کشور باشد.
وی استان مرکزی را استانی مهم و صنعتی برشمرد و افزود: استان مرکزی از جاذبه‌های مهم تاریخی و طبیعی برخوردار است و امیدوارم برنامه‌های توسعه استان خصوصاً در بخش مسکن استمرار داشته باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین