تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تمام وضعیت قبض‌های صادرشده برق در سایت شرکت‌های توزیع برق برای مشترکان و مردم قابل رؤیت است گفت: مشترکان در صورت هر گونه اشتباه در میزان و نحوه محاسبه تعرفه می‌توانند تا یک سال از برق رایگان استفاده کنند.
۰
کد مطلب : ۲۱۹۰۴۱
امکان رؤیت قبض‌های برق در سایت شرکت های توزیع/ یک سال برق رایگان در صورت اثبات اشتباه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سئوال که هزینه دریافتی نامریی در قبض های برق که این روزها به صورت پیامکی شده اکثر مردم را گله مند کرده و آنها اعلام می کنند که هزینه برق مصرفی آنها نسبت به زمانی که قبض کاغذی برق برای آنها صادر می شد بیشتر شده است گفت: قبض های قدیمی برق به راحتی در سایت شرکت‌های توزیع برق قابل رویت است و مردم و مشترکان می توانند به راحتی با مراجعه به این سایت ها از وضعیت خود و میزان مصرف برق خود مطلع شوند.
وی با تاکید بر اینکه تعرفه برق افزایش نداشته است ادامه داد: تعرفه برق از اردیبهشت امسال برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند 7 درصد و برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند 18 درصد افزایش یافت؛ این برنامه در صورتی در حال اعمال است که باید اذعان کنم که در مناطق عادی الگوی مصرف در تابستان 300 کیلووات ساعت و در زمستان 200 کیلووات ساعت است و چنانچه مشترکان برق الگوی مصرف برق را رعایت کنند مشمول آن 16 درصد نمی‌شوند.
* 80 درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند
رجبی مشهدی تاکید کرد:در حال حاضر 85 درصد مشترکان برق الگوی مصرف را رعایت می کنند و شامل آن افزایش 16 درصدی تعرفه ها نمی شوند و باز هم تاکید می کنیم که هیچ افزایش تعرفه برقی به غیر از مصوبه دولت برای مشترکان و مردم اعمال نمی شود.
سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: چنانچه هر گونه اشتباهی بر روی قبوض مشترکان اعمال شود که نشان دهد مصرف برق آنها به میزان تعرفه آنها نبوده و آنها جزء خوش مصرف ها بودند برق آنها رایگان محاسبه خواهد شد.
به گفته وی، امسال در تابستان برای خوش مصرف ها بالغ بر 106 میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی در نظر گرفته شد و این برنامه در زمستان نیز در حال اعمال شدن است.
برخی کاربران خبرگزاری فارس در بخش «فارس من» با ثبت سوژه‌ هزینه دریافتی نامریی در قبض برق در حالت غیرکاغذی خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین