کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویسی:در مورد عملکرد «اسکوچیچ» عوامفریبی نکنیم/رفتارش حرفه‌ای نبود

مهر , 24 بهمن 1398 ساعت 15:50

حزب الله:سرمربی تیم فوتبال پیکان بر حمایت از «اسکوچیچ» به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کرد اما در عین حال از او بابت برخی تصمیمات و اقداماتش انتقاد کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عبد الله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار داشت: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که همه بازی‌ها برای‌مان سرنوشت ساز است. امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست بدهیم. پیکان بازیکنان توانمندی دارد و می‌خواهیم در جدول لیگ بمانیم.

سرمربی پیکان در مورد تغییر در کادرفنی تیمش گفت: مکوندی و احمد کعبیان پور به ما اضافه شده اند. میرزاپور مربی دروازه بانی ماست و حبیب افتخاری هم مدیر رسانه‌ای تیم است. طهماسبی هم مدیر تیم است. در فهرست بازیکنان هم سه جای خالی داریم و بعد از این هفته که لیگ تعطیل می‌شود، تیم را بررسی می‌کنیم و اگر نیاز به جذب بازیکن داشتیم، فقط بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

ویسی در مورد اینکه قولی برای بقا پیکان در لیگ برتر داده یا نه، گفت: قول داده ام که تیم پیکان صدرصد در لیگ برتر می‌ماند. ۱۵ مربی می‌خواستند به پیکان بیایند و من هم یکی از این مربیان بودم. زیرا همه مربیان می‌دانستند که این تیم پتانسیل خوبی دارد. خوشحالم که به لیگ برتر برگشته ام و خدایی‌اش با رزومه ای که دارم حق من نیست که بیرون بنشینم. متأسفانه اکثر مدیران به رزومه نگاه نمی‌کنند و فقط نگاه می‌کنند ببیند چه کسی او را حمایت می‌کند و مدیر برنامه‌هایشان چه کسی است. من شاهین بوشهر را به لیگ برتر آوردم. استقلال خوزستان را دو سال در لیگ نگه داشتم و بعد با این تیم قهرمان لیگ شدیم و اما می آیند می‌گویند فلان مربی با فلان تیم ششم جدول است و بهترین نتایج تاریخ باشگاه را گرفته است. مدیران باشگاه پیکان اما برنامه من را قبول کردند و به آن احترام گذاشتند.

سرمربی پیکان در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من می گویم هر کسی سرمربی تیم ملی شد، باید از او حمایت کرد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد شناختش از فولاد گفت: فولاد تیم قدرتمندی است و به تمام معنا یک باشگاه است و در آسیا شاید تک باشد. این تیم پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد و در حد قهرمانی هم هست. ما آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم همانطور که آنها ما را آنالیز کرده اند و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم موفق شویم.

ویسی در مورد اینکه چرا اسکوچیچ قبل از بازی فولاد با پیکان در تمرین فولاد حاضر می‌شود و آیا این مساله حرفه‌ای است، گفت: اسکوچیچ با این رفتارش به تیم ما بی احترامی کرد. زیرا ما با آن تیم بازی داریم از سویی دیگر رفتار اسکوچیچ از ابتدا حرفه‌ای نبود. زمانی که او وسط فصل تیم صنعت نفت آبادان را رها کرد و به تیم ملی رفت به مردم و فوتبال آبادان بی احترامی کرد. می‌گویند او با نفت آبادان ششم شده است و این حرف بی احترامی به فوتبالدوستان آبادان است. مگر تیم را قهرمان کرده؟! بهتر است عوامفریبی نکنیم. سرمربی تیم ملی اگر می‌خواهد سر تمرینات حاضر شود بهتر است که سر تمرین هر دو تیم برود. یا بیاید و مسابقه دو تیم را تماشا کند نه اینکه قبل از مسابقه با ما سر تمرین یک تیم برود. کی روش دستیارانش را به تمرینات تیم‌های مختلف اعزام می‌کرد نه فقط سر تمرین یک تیم آن هم در حالیکه آن تیم با تیم دیگر مسابقه دارد.


کد مطلب: 218948

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/218948/ویسی-مورد-عملکرد-اسکوچیچ-عوامفریبی-نکنیم-رفتارش-حرفه-ای-نبود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com