تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله:استاندار البرز گفت: ترافیک ورودی کرج ( مرکزاستان البرز) با تردد آزمایشی ۲ساعته در قطعه یک آزاد راه تهران - شمال به یک پنجم کاهش یافت .
۰
کد مطلب : ۲۱۸۹۴۲
استاندار البرز: کاهش ترافیک کرج با تردد آزمایشی آزاد راه تهران - شمال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از منطقه یک آزاد راه تهران - شمال که همزمان با ۲۳ بهمن ماه ۹۸ به مدت ۲ ساعت به شکل آزمایشی تردد صورت گرفت، افزود: در این مدت حدود هزار خودرو از این مسیر تردد کردند.
وی با ابراز خرسندی از رضایت مردم به واسطه تکمیل بخشی از این آزادراه، ادامه داد: رییس جمهوری، روز گذشته طی بیاناتی با اشاره به اینکه براساس محاسبه هزینه ها به نرخ روز، تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد برای این پروژه اعتبار صرف شده، بر لزوم بازگشایی این مسیر تاکید کرده و وزارت راه و شهرسازی با اتخاذ تدابیر لازم، به تسریع در بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال موظف کرد.
استاندار البرز افزود: در ساعات و روزهای اوج تردد از مسیر جاده کرج - چالوس، ترافیک در بخش های مختلف جاده موجبات ناراحتی مردم به واسطه هدر رفت زمان و انرژی را فراهم می کند که با بازگشایی منطقه یک این ابر پروژه، درصد بالایی از نگرانی ها برطرف خواهد شد.
وی تاکید کرد: شورای ترافیک استان آمادگی کامل برای همکاری های لازم با وزارت راه و شهرسازی را دارد تا این مسیر هر چه سریع تر برای تردد مردم خدمات ارایه دهد.
بخشی از آزاد راه تهران - شمال در استان البرز واقع شده است.
آزاد راه تهران - شمال دارای چهار قطعه است که اکنون قطعه چهارم آن در شهرستان چالوس استان مازندران زیر بار ترافیک قرار دارد و قطعات دوم و سوم در حال ساخت است.
با بهره بهرداری از قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال ، فاصله پایتخت به شمال ۶۰ کیلومتر کوتاه تر می شود.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین