تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
plusresetminus
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

گسیل امکانات راهداری به روستاهای گیلان

حزب الله: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گسیل تمام امکانات برای بازگشایی مسیرهای روستایی گیلان، گفت: اولویت با مکان‌هایی است که تاسیسات وزارت نیرو در آن قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۲۱۸۹۱۴
گسیل امکانات راهداری به روستاهای گیلان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات خوب انجام شد، اظهار کرد: از بعد از ظهر روز گذشته بسیاری از امکانات و ماشین آلات به سمت روستاهای استان گسیل داده شده است.
وی با بیان اینکه از تمام امکانات برای بازگشایی مسیرهای روستایی بهره گیری می‌شود، افزود: یکی از نکات حائز اهمیت این است که بر اساس دستوراتی که داده شده اولویت بازگشایی در مسیرهای فرعی با مکان‌هایی است که تأسیسات زیربنایی، خدماتی و توسعه وزارت نیرو در آن قرار دارد تا با ایجاد امکان دسترسی به این مکان‌ها مشکلات حوزه برق و سپس آب حل شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه استان گیلان را به ۵ منطقه تقسیم‌بندی کرده‌ایم، گفت: ماشین‌آلات بخش خصوصی، امکانات استان‌های همجوار و معین برای ارائه خدمات و حل مشکلات مردم در استان گیلان بهره گیری شده است.
وی گفت: امیدواریم با این تقسیم کار بخش اعظمی از مشکلات تا پایان امروز در حوزه روستایی برطرف و بیشتر راه‌های روستایی بازگشایی شود.
اسلامی ادامه داد: در داخل روستاها به تمام دهیاری‌ها ابلاغ شده تا با استفاده از امکانات محلی مسیرها را بازگشایی کنند در صورت نیاز به کمک ما حمایت‌های لازم را در حوزه سوخت انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینکه امیدواریم تا فردا شب تعداد زیادی از مشکلات برطرف شود، از وزارت نیرو خواست تا محل‌هایی که تأسیسات زیربنایی آن قرار دارد اعلام کنند تا امکانات راهداری برای بازگشایی مسیر و امکان دسترسی به این مکان‌ها در اختیار آنها قرار داده شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین