تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله:بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهریِ زیبا از حقوق شهروندی است که برای تحقق آن تلاش می کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۱۸۸۹۳
پارک ایثار (کلینی) آماده بهره برداری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرتضی جلالیان با اشاره به اینکه بوستان ایثار در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهریور امسال کلنگ زنی شد، گفت: پارک محله ای ایثار در راستای ارتقاء کیفیت محیط شهری، رفاه و آرامش شهروندان احداث شده است.
وی گفت: این زمین طی ۲ دهه اخیر به محل تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده بود و شهروندان از تردد سگ های بلاصاحب، معتادین متهاجر و همین طور استشمام بوی تعفن ناشی از تجمع زباله ها به شدت گلایه مند بودند.
این مسئول زیباسازی شهری را اولویت اصلی شهرداری دانست و تصریح کرد: بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهری زیبا از جمله حقوق شهروندان است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
جلالیان گفت: احداث این پارک‌ها افزایش سرانه فضای سبز شهر و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان برای استفاده از فضای سبز شهری و پارک های محله ای بوده است.
وی افزود: در حال حاضر چند بوستان در محلات مختلف منطقه آماده بهره‌برداری است که با هماهنگی‌های انجام گرفته به‌ تدریج شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود.
مدیرمنطقه ۲ کرج در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری در سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه باشیم.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین