تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله:محمد رستم پور فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: یک پسربچه 8 آمریکایی به نام «کئونی چینگ» در واشنگتن توانست با فروش جاسوئیچی بدهی ناهار خود و هم‌مدرسه‌ای‌هایش و شش مدرسه دیگر را بپردازد. فراخوان کئونی از واشنگتن به سایر ایالت‌های آمریکا رسید و افرادی از ایالت‌های آلاسکا، آریزونا، رود آیلند، مینه‌سوتا و ...
۰
کد مطلب : ۲۱۸۶۶۲
معضل «بدهی ناهار» در مدارس آمریکا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رستم پور فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:  یک پسربچه 8 آمریکایی به نام «کئونی چینگ» در واشنگتن توانست با فروش جاسوئیچی بدهی ناهار خود و هم‌مدرسه‌ای‌هایش و شش مدرسه دیگر را بپردازد. فراخوان کئونی از واشنگتن به سایر ایالت‌های آمریکا رسید و افرادی از ایالت‌های آلاسکا، آریزونا، رود آیلند، مینه‌سوتا و ... سفارش‌هایی به کئونی دادند تا او در نهایت بتواند بیش از 4 هزار دلار جمع‌آوری کند و کل بدهی ناهار خود و هم‌مدرسه‌ای‌هایش و شش مدرسه دیگر را تسویه کند.
«بدهی ناهار» از جمله موضوعاتی است که دانش‌آموزان مدارس ابتدایی آمریکا با آن درگیرند. در پایان سال تحصیلی 2018، 75 درصد از مدارس ابتدایی نواحی مختلف آمریکا از دانش‌آموزان این مدارس طلب داشتند. 29.7 میلیون دانش‌آموز آمریکایی در «برنامه ملّی ناهار» ثبت‌نام کرده‌اند، اما بیش از دو سوم آنان قادر به پرداخت هزینه‌ ناهار که بر اساس سطح درآمد آنان تعیین می‌شود؛ نیستند.
موضوع «بدهی ناهار» اگرچه در نگاه کلان، یک موضوع فرعی و سطح پایین در نگاه سیاستمداران است، همچنان که هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هیچ برنامه یا اشاره‌ای در مورد آن ندارند؛ اما از نظر سخنگوی انجمن تغذیه آمریکا، تأسفبار و شرم‌آور است.




     
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین