تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله:خبرنگار حوزه سلامت و پزشکی با انتشار عکسی از قرنطیه دانشجویان ایرانی که از چین بازگشتند، سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند را تکذیب کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۸۴۷۷
آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی در قرنطیه کرونا +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا وهاب‌زاده، خبرنگار حوزه سلامت و پزشکی در چند روز گذشته با اطلاع‌رسانی از وضعیت سلامتی و زندگی دانشجویان ایرانی در قرنطیه در حساب توییتری خود، این بار انتشار عکسی از سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند علیه ایران را تکذیب کرد و در رشته توییتی نوشت:
"صبح روز چهارم قرنطینه/
دیروز یکی از دانشجویان، گزارش ایران اینترنشنال را در گروه فرستاد. گزارشی که می‌گفت هتل ما در محاصره نیروهای امنیتی است. پنجره‌ها دودی شده و بچه‌ها در سخت‌ترین شرایط نگهداری می‌شوند. خودروهای نظامی درحال تردد به این‌جاهستند و چینی‌ها نیز در این منطقه دیده‌شدند".


"گزارش خوبی بود. چون به این بچه‌ها اوج رذالت شبکه سعودی رو اثبات کرد. یه چیزایی رو من نمیتونم تعریف کنم. چون باورش سخته. این بچه‌ها آنچنان شست‌شوی مغزی شده بودند که باورشون نمیشد ایران بره دنبالشون. الان هم از پذیرایی متعجبن. تصاویر بازجویی و شکنجه که بچه‌ها در پیج خودشون منتشر کردن".

گفتنی است؛ با شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف آسیای شرقی کشور چین، بسیاری از مردم این منطقه دچار این بیماری نادر شدند. بیماری که ویروس خودساخته آن به سرعت در این کشور گسترش پیدا کرد و دیگر کشورهای جهان را هم درگیر خود کرد. 
کشور چین با بیش از ۱٫۴۱۷ میلیارد نفر سکنه، پذیرای دانشجویان برخی از کشورها است و دانشجویان ایرانی هم جزو  آن‌ها محسوب می‌شود. پس از شیوع ویروس کرونا بیشترین نگرانی کشور ایران در ابتلای ایرانی‌های مقیم چین بود، به همین منظور در پروازی جداگانه از همه ایرانی‌های مقیم چین خواسته شد تا به ایران برگردند و در شرایط طبیعی زندگی کنند. 
پس از پرواز چین به ایران، بسیاری از جریان‌های رسانه‌ای این کار را نفی کردند و باعث و بانی ورود ویروس کرونا به کشور دانستند، اما باتوجه به تمهیدات حداکثری پزشکی در پیشگیری و قرنطیه این افراد تمام شبهات برطرف شد، ولی همچنان این جریان‌های رسانه‌ای درست از سیاه نمایی برنداشته‌اند و محل قرنطیه دانشجویان ایرانی را به زندان امنیتی تشبیه کردند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین