تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
plusresetminus
حزب الله:نامزدهای نود و دومین دوره جوایز اسکار به رسم هر سال در ضیافت سالانه آکادمی گرد هم آمدند.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۷۲۱
ضیافت نهار نامزدهای اسکار۲۰۲۰برگزار شد/یک دقیقه سکوت برای برایانت
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دیروز دوشنبه نامزدهای اسکار ۲۰۲۰ در مراسم نهاری که به میزبانی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برگزار شد، شرکت کردند و یک عکس یادگاری گرفتند.
بونگ جون هو، گرتا گرویگ، رابرت دنیرو و برد پیت از جمله چهره‌هایی بودند که با بیشترین تشویق روبه رو شدند تا روی صحنه حاضر شوند و برای عکس آماده شوند. شارلیز ترون با مادرش و لئوناردو دی‌کاپریو با پدرش در مراسم حاضر شده بودند.
این مراسم با حضور دیوید روبین رییس اسکار شروع شد که با حضور روی صحنه از حاضران خواست تا به احترام کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی که روز یکشنبه در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان باخت، یک لحظه سکوت کنند.
برایانت دو سال پیش از مهمانان ضیافت سالانه نامزدهای اسکار بود و همان سال برای «بسکتبال عزیز» جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن سال را برد.
در این مراسم روبین گفت تنها ۱۷۴ روز است که رییس آکادمی شده و با طعنه افزود: خبری از استیضاح هم نبوده است.
حاضران یک دقیقه فرصت داشتند تا با خوانده شدن نامشان روی صحنه بروند و حضورشان را اعلام کنند.
در عکسی که گرفته شده آل‌پاچینو در مرکز جلوی دیگر نامزدها ایستاده است، برد پیت در سمت راست و رابرت دنیرو در سمت چپ تصویر.
مانند گلدن گلوب که میز غذا را با غذاهای صرفاً بر پایه سبزیجات تهیه دیده بود، و خواکین فینیکس از اسکار هم خواست همین کار را بکند، ۷۰ درصد ضیافت امسال از غداهای گیاهی تشکیل شده بود.
با این حال شماری از نامزدها در مراسم حضور نداشتند که خواکین فینیکس، مارگو رابی، آنتونیو باندراس، سیرشا رونان و اسکارلت جوهانسون از جمله آن‌ها بودند.
نود و دومین دوره جوایز اسکار ساعت ۵ بعدازظهر یکشنبه ۹ فوریه (بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر هالیوود برگزار می‌شود. این مراسم به‌صورت زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین