تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله: دارنده مدال‌های طلای المپیک و نقره جهان تصریح کرد: فدراسیون کشتی پیشنهاد سرمربیگری تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و امید را به او داده و پیشنهادی مبنی بر هدایت تیم ملی بزرگسالان نداشته است.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۷۱۴
امید نوروزی: سرمربیگری جوانان و امید به من پیشنهاد شد نه بزرگسالان/ باید از بنا حمایت کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امید نوروزی با تاکید بر اینکه پیشنهادی مبنی بر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از سوی فدراسیون کشتی دریافت نکرده است، اظهار کرد: بنده پیشنهادی مبنی بر سرمربیگری تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و امید دریافت کردم اما بنا بر دلایلی از قبول آن خودداری کردم.
فرنگی‌کار سابق تیم ملی افزود: تا زمانی که محمد بنا هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده دارد، وظیفه همه ما حمایت از او و تیم ملی است و قطعا هر کمکی که از دست هر کدام از ما بربیاید برای موفقیت تیم ملی به کار خواهیم گرفت.
طلایی ایران در المپیک 2012 لندن در پایان گفت: زمان کمی تا رقابت‌های المپیک 2020 باقی مانده و همه باید کمک کنیم تا کادر فنی تیم ملی در فضایی توام با آرامش امور فنی را پیش ببرد و ما نیز وظیفه داریم از برنامه‌های کادر فنی حمایت کنیم تا انشاءالله نتیجه‌ای در خور نام کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو بدست بیاید.
نوروزی در پایان برای تیم ملی کشتی فرنگی و کادر فنی در رقابت‌های المپیک 2020 آرزوی موفقیت کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین