کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدقولی وزارت ورزش و باشگاه استقلال در ماجرای پرداخت پول وکیل خارجی/ پرونده جدید در دادگاه CAS

تسنیم , 7 بهمن 1398 ساعت 14:08

حزب الله:باشگاه استقلال به دلیل شکایت وکیل پیشین خود در دادگاه حکمیت ورزشی CAS، با تهدید جدی روبه‌رو شده که ممکن است لطمات زیادی به همراه داشته باشد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که باشگاه استقلال با مشکلات زیادی مواجه است، یک پرونده دیگر از سوی وکیل ایتالیایی - استرالیایی این باشگاه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در حال باز شدن است. سال گذشته بعد از شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده سوپر جام، این باشگاه یک وکیل ایتالیایی - استرالیایی را در حالی به خدمت گرفت که تاکنون هزینه‌های حق الوکالت وی که مبلغی در حدود 400 میلیون تومان است را پرداخت نکرده است.
وی چندین بار موضوع را از مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال پیگیری کرد، اما پاسخی در خصوص گرفتن مبلغ مذکور دریافت نکرد. این شخص در نامه‌های متعددی که به باشگاه، فدراسیون فوتبال ایران و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان فرستاده اعلام کرده، پرونده جدیدی را نزد دادگاه CAS علیه این باشگاه باز خواهد کرد که علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به محکومیت قطعی باشگاه شود، هزینه‌ای 500 میلیون تومانی دیگری را به باشگاه بابت هزینه‌های دادرسی تحمیل می‌کند.

این وکیل تا 13 دی ماه به باشگاه استقلال فرصت داده بود اما وزارت ورزش و جوانان پادرمیانی و درخواست کرد وی به دادگاه بین المللى حکمیت ورزش شکایت نکند و تا 6 بهمن فرصت دهد، با این حال پولی به این وکیل داده نشد. بدعهدى مدیران استقلال نه تنها این باشگاه را در خطر تهدید شکایت CAS و ورود فیفا به موضوع قرار داده بلکه این موضوع لطمات جبران ناپذیرى براى فوتبال ایران در پی خواهد داشت.
وکیل پیشین باشگاه استقلال در حال حاضر مسئول بخش حقوق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است و حتی این موضوع را به مسئولان ورزش ایران نیز اطلاع داده است. این اتفاق می‌تواند پای فیفا را نه تنها برای این پرونده به میان بکشد، بلکه کل فوتبال ایران را دچار لطمات جدی در حوزه حقوقی کند. مشخص نیست علت تعلل و عدم پاسخگویی مدیران استقلال و وزیر ورزش چیست.


کد مطلب: 217628

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/217628/بدقولی-وزارت-ورزش-باشگاه-استقلال-ماجرای-پرداخت-پول-وکیل-خارجی-پرونده-جدید-دادگاه-cas

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com