تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
plusresetminus
حزب الله:رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت»، در دیدار با سردار حسین اشتری «فرمانده نیروی انتظامی کشور» ضمن ارائه گزارشی از تعاملات این وزارتخانه با پلیس های تخصصی در سال جاری، بیان کرد: با تقویت شرکت های داخلی می توان به ظرفیت هایی رسید که اثرات تحریم را تا حد زیادی خنثی کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۶۱۸
تقدیر وزیر صمت از حضور مستمر و نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در قرارگاه رونق تولید وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور مستمر و نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در قرارگاه رونق تولید را مورد تقدیر قرار داد.
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت»، در دیدار با سردار حسین اشتری «فرمانده نیروی انتظامی کشور» ضمن ارائه گزارشی از تعاملات این وزارتخانه با پلیس های تخصصی در سال جاری، بیان کرد: با تقویت شرکت های داخلی می توان به ظرفیت هایی رسید که اثرات تحریم را تا حد زیادی خنثی کرد.
وی با اشاره به حضور مستمر و نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در قرارگاه رونق تولید از همان روزهای نخست تشکیل آن تصریح کرد: از عملکرد نیروی انتظامی نهایت رضایت را داشته و صمیمانه بابت تلاش های بی شائبه این عزیزان قدردانی و تشکر می کنم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع امنیت در حوزه فعالیت تخصصی این وزارتخانه، بیان کرد: سرمایه گذاری در این حوزه جایی می رود که امنیت و بازدهی داشته باشد و موضوع امنیت در این حوزه خیلی مهم است.
رحمانی در این خصوص اضافه کرد: امروز همه فعالیت های صنعتگران، معدنکاران، بازرگانان و اصناف ما مرهون امنیتی است که در سایه جانفشانی ها و زحمات شما عزیزان فرآهم آمده است.
سردار حسین اشتری «فرمانده نیروی انتظامی کشور» نیز در این دیدار که با حضور جمعی از معاونان این وزارتخانه و پلیس های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار رشید اسلام سردار "حاج قاسم سلیمانی" اظهار داشت: از شما و همکارانتان بابت حضور در این جلسه تشکر و قدردانی می کنم و همچنین آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت در کارهایتان را دارم.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با برگزاری این گونه جلسات می توان حداکثر بهره مندی را از ظرفیت های دو طرف انجام داد تا از وقوع جرم در عرصه های مختلف جامعه پیشگیری شود.
سردار اشتری با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش مهم نیروی انتظامی در رونق تولید و پیشگیری از قاچاق کالا یادآور شد: با انعقاد تفاهم نامه ای بین نیروی انتظامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به نیازهای دو جانبه هر دو سازمان می توان در بحث کنترل و بهبود عملکردها اقدام کرد.
این مقام ارشد انتظامی کشور در خاتمه ضمن تاکید بر گسترش همکاری های نیروی انتظامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حمایت از نهضت ساخت داخل و رونق تولید گفت: ان شاء الله به یاری خداوند و تلاش های دو جانبه می توان شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات در این عرصه بود.
منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین