تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
plusresetminus
رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به این مطلب که تعداد زیادی از شهرهای کشور فاقد سینما هستند، گفت: ساخت ۲۲ سینما در ۲۲ شهر بدون سینما آغاز شده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۶۱۵
ساخت ۲۲ سینما در شهرهای بدون سینما
 حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن‌های جدید پردیس سینمایی ملت، گفت: وظیفه خودم می‌دانم از مدیریت شهری برای توسعه فضاهای فرهنگی تشکر کنم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و تولیدات فرهنگی و مشارکت در رویدادهای فرهنگی همگی کارهای خوبی است که در این دوره هم شاهد آن هستیم و این نشان می‌دهد مدیریت شهری از یک سازمان خدماتی صرف به نهاد فرهنگی بودن هم در حال تبدیل شدن است.

انتظامی گفت: هر چقدر زیرساخت‌های فرهنگی را توسعه بدهیم  به امنیت آفرینی در کشورکمک می‌کند. با توجه به اینکه در زیرساخت‌های فرهنگی به موضوعات فرهنگی و تولیدات هنری توجه می‌شود، این کمک می کند که آسیب های اجتماعی ناشی از گسست‌های اجتماعی مدیریت شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در پایان سال ۹۷ در حوزه تعداد سینماها، ۳۲۸ سینما، ۵۸۱ سالن سینمایی و ۱۵۰ هزار صندلی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: اما این اعداد تا پایان ۹۸ به ۳۵۳ سینما؛ یعنی ۷.۵ درصد رشد و ۶۵۴ سالن سینمایی با ۱۲.۵ درصد رشد و ۱۶۱ هزار صندلی یعنی ۸ درصد افزایش خواهد رسید.

انتظامی تصریح کرد: اگر ما در سیاست گذاری‌های خودمان هر چقدر به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی توجه کنیم، قابل تقدیر است؛ البته این موضوع را هم باید یادمان باشد که به همان اندازه و بیشتر مسؤولیت داریم چه تولیدات با ارزش و دارای کیفیت را ساخته و عرضه کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در بسیاری از شهرهای کشور هنوز سینما نداریم اما در حال حاضر و در سال ۹۸، ساخت ۲۲ سینما در ۲۲ شهر بدون سینما را آغاز کرده‌ایم که در سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین