تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
plusresetminus
حزب الله:هرمز شجاعی‌مهر درباره‌ی ضوابط و معیارهای رادیو برای انتخاب گوینده، گفت: اینکه چقدر نظارت وجود دارد و گزینش چگونه است را باید از مدیران بپرسید اما آن‌قدر می‌دانم که لابد خوب نبوده که رادیو دارد فراموش می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۶۰۰
گوینده رادیو را ماندگار می‌کند/ آرزو می‌کنم مردم به رسانه مکتوب برگردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این مجری تلویزیون که فعالیت هنری خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرده، درباره گویندگی در رادیو به خبرنگار ایسنا گفت: چیزی که رادیو را ماندگار می‌کند، گوینده آن است که ارتباط رسانه‌اش را با مردم برقرار می‌کند.
من دیوانه‌وار عاشق این کار بودم
مجری سیمای خانواده نحوه‌ی ورودش به رادیو و شروع کار گویندگی را اینگونه شرح داد: من دیوانه‌وار عاشق این کار بودم. اساتید قدر آن موقع از من تست صدا گرفتند و بعد یک کلاس شش ماهه توسط اساتید آن زمان مثل فیروزه امیرمعز و امیر نوری برای ما گذاشتند. من در ابتدا یک برنامه ساده را شروع کردم و یک سال ادامه دادم تا اینکه به تدریج وارد جرگه شدم. 
حاصل تمام تلاش‌ها توسط گوینده ارائه می‌شود
شجاعی‌مهر درباره شرایط کنونی گویندگان رادیو گفت: شنیده‌ام که دیگر اصول زمان ما رعایت نمی‌شود و معیارهای انتخاب گوینده فرق کرده است و ما شاهد بازتابش هستیم. حاصل تمام تلاش‌های نویسنده‌ها، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و گزارشگران توسط گوینده ارائه می‌شود و این خیلی مهم است که چگونه ارائه می‌شود.
در رادیو نویسنده خوب نداریم
هرمز شجاعی‌مهر در رابطه با متن‌نویسی در رادیو گفت: در رادیو نویسنده خوبی نداریم. در گذشته گوینده‌ها آنقدر قوی، تحصیل‌کرده و علمی بودند که می‌توانستند آنچه در جامعه می‌بینند را یادداشت کنند و در برنامه‌هایشان مطرح کنند. الان شاید خیلی گوینده‌های خوبی نداریم و نویسنده هم که نداریم پس طبیعی است که خیلی ضعف ایجاد می‌شود.
به گفته حضرت امام(ره) رادیو مثل دانشگاه است
مجری سیمای خانواده در ادامه گفت: من ۱۰ سال در رادیو بودم و هنوز هم عاشق رادیو هستم و اعتبار خاصی برایم دارد. رادیو به ما می‌آموزد و به گفته حضرت امام (ره) رادیو مثل دانشگاه است. کسانی‌ که در رادیو و تلویزیون کار می‌کنند باید اهل مطالعه و خواندن باشند. من درباره‌ی خودم می‌گویم که برنامه‌ی سیمای خانواده را اجرا می‌کنم، باید ارتباطات درون خانواده و اینکه چگونه یک خانواده تمیز، عاشق و خوب داشته باشیم را با توجه به اینکه هر روز ارتباطات عوض می‌شود مطالعه کنیم. اینها می‌توانند رادیو و تلویزیون را جذاب کنند.
بیشتر وقتم به مجله خانواده سبز می‌گذرد
او درباره فعالیت‌های کنونی‌اش گفت: من مجله خانواده سبز را دارم و بیشتر وقتم به مجله می‌گذرد. در رادیو دیگر فعالیتی ندارم اما برنامه سیمای خانواده را در تلویزیون دارم.
هرمز شجاعی مهر در پایان گفت: آرزو می‌کنم مردم یک‌بار دیگر برگردند به رسانه مکتوب، برگردند به مجله، برگردند به روزنامه و برگردند به کتاب.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین