تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
plusresetminus
حزب الله:انیمیشن «کلاوس» از نتفلیکس جایزه بهترین انیمیشن را در جوایز انیمیشن «آنی»کسب کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۵۸۳
«نتفلیکس» جایزه بهترین انیمیشن را بُرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،انیمیشن «کلاوس» جایزه بهترین انیمینش و کارگردانی را از چهل‌وهفتمین دوره جوایز انیمیشن «آنی» به‌دست آورد.
بنا بر این گزارش و به نقل از هالیوود ریپورتر، در این مراسم نتفلیکس با کسب 19 جایزه رسماً برنده اصلی بود. علاوه بر جایزه بهترین انیمیشن و کارگردانی این کمپانی توانست جوایز بهترین انیمیشن بلند مستقل را برای «من بدنم را از دست دادم»، جایزه بهترین محصول تلویزیونی برای بچه‌های پیش‌دبستانی بابت «از ربات‌های قصه‌گو بپرس» و جایزه بهترین محصول از نگاه تماشاگران را برای «BoJack Horseman» را از آن خود کند.
این انیمیشن علاوه بر جایزه بهترین انیمشن بلند مستقل، جوایز بهترین آهنگسازی و بهترین فیلمنامه را نیز کسب کرد.
کمپانی دیزنی نیز توانست با کسب پنج جایزه از جمله جایزه بهترین محصول تلویزیونی برای انیمیشن «دیزنی، میکی‌موس» را به‌دست آورد.
باتوجه به جوایز شب گذشته و جایزه بهترین انیمیشن گلدن گلوب، باید گفت که تشخیص برنده بهترین انیمیشن برای اسکار بسیار سخت‌تر شده است زیرا انیمیشن‌های «کلاوس» و «من بدنم را از دست دادم» که شب گذشته موفق به کسب جایزه شدند و انیمیشن «حلقه گمشده» که جایزه گلدن‌گلوب را به‌دست آورد همراه با  «داستان اسباب‌بازی 4» و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» کمپانی دریم‌ورکز همگی از نامزدهای اسکار 2020 اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین