تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
plusresetminus
حزب الله:سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: هم گزینه داخلی برای تیم ملی داریم و هم گزینه خارجی، اما اولویتمان استفاده از سرمربی ایرانی است.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۵۲۹
شکوری: اولویتمان استفاده از سرمربی داخلی برای تیم ملی است/ ویلموتس باید دریافتی اضافه‌اش را برگرداند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله  ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به اظهارنظر محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه این فدراسیون مبنی بر اینکه در آخرین جلسه اعضای هیئت رئیسه قید شده است سرمربی جدید تیم ملی باید ایرانی باشد، گفت: درباره سرمربی تیم ملی باید بگویم همانگونه که حیدر بهاروند، سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت نام سرمربی در اولین فرصت اعلام خواهد شد اما درباره اینکه آیا سرمربی جدید ایرانی است یا خارجی، اصول مذاکره ایجاب می کند روی این موضوع مانور ندهیم چراکه هم گزینه داخلی داریم و هم خارجی. البته طبق اظهارات مهدی علی نژاد، معاون وزارت ورزش  با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان و شرایط منطقه ای بی شک  اولویت ما استفاده از پتانسیل مربی داخلی است.

نیروهای قوی و باتجربه ای در کشورمان داریم، اما نمی توانیم نام گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی را اعلام کنیم

او افزود: نیروهای بسیار قوی و کارآمدی در کشورمان داریم که باتجربه هم هستند. می توانیم از توانمندی آنها استفاده کنیم اما در حال حاضر موضوع قطعی نشده و هر زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نهایی شود، از سوی بهاروند اعلام خواهد شد. همچنان مشغول رایزنی با گزینه ها هستیم و با توجه به اینکه مذاکرات مان در جریان است نمی توانیم نام گزینه اصلی را اعلام کنیم.
شکوری: اولویت مان استفاده از سرمربی داخلی برای تیم ملی است/ ویلموتس باید دریافتی اضافه اش را برگرداند

تیم ویژه ای مشغول مذاکره با گزینه های سرمربیگری تیم ملی است

شکوری درباره چالش های انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: در هر قراردادی بحث مبلغ و مدت قرارداد مطرح است. نقاط ضعف و قوت قرارداد مربیان قبلی تیم ملی باید در قرارداد سرمربی جدید لحاظ شود. یک تیم در حال پیگیری موضوع است. خودم با توجه به مواردی که هفته پیش در فوتبال ایران اتفاق افتاد مانند میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و انتخابات فدراسیون، درگیر این مباحث بودم. فکر می کنم دوستانی که مشغول مذاکره هستند، شفاف تر می توانند در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
 

بهاروند در محور مذاکرات است اما گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فردی است که ما را به جام جهانی ببرد

او ادامه داد: محوریت مذاکرات با حیدر بهاروند است و کمیته فنی هم نظارت خود را اعلام کرده است. تنها موضوعی که می توانم به آن اشاره کنم این است که بی شک گزینه ما فردی است که بتواند تیم ملی را به جام جهانی و جام ملت های آسیا برساند. چهار بازی بسیار مهم و حساس در فروردین و خرداد پیش رو داریم که فکر می کنم مهم ترین بازی های فوتبال ایران در ۲ سال اخیر است. تمام تلاش سرپرست فدراسیون فوتبال و کمیته فنی در این راستا است که بتوانیم انتخاب خوبی داشته باشیم اما اگر اجازه بدهید بهاروند و کمیته فنی در روزهای آتی اعلام رسمی می کنند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود: طبق اصول مذاکرات فدراسیون فوتبال درباره اینکه مربی داخلی باشد یا خارجی صحبت نکنیم و ان شاالله گزینه نهایی به زودی اعلام می شود. 
شکوری: اولویت مان استفاده از سرمربی داخلی برای تیم ملی است/ ویلموتس باید دریافتی اضافه اش را برگرداند

ویلموتس باید مبلغ اضافه دریافتی اش را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند

شکوری درباره آخرین وضعیت شکایت مارک ویلموتس اظهار داشت: تاکنون شکایت خاصی از سمت او اعلام نشده است. آنچه مشخص است ما مبلغی را بیشتر از آنچه کارکرد و حق ویلموتس بوده به او پرداخت کرده ایم. ما هم مطالباتی داریم و درخواست کرده ایم ویلموتس مبلغی که اضافه دریافت کرده است به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند. اکنون منتظر هستیم در روزهای آتی این موضوع هم به نتیجه برسد.

رئیس جدید فدراسیون هرچه سریع تر انتخاب شود، بهتر است

او درباره اینکه آیا انتخابات هیئت فوتبال استان تهران قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود، گفت:  در حال حاضر اولویت ما برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است. با توجه به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون قرار است انتخابات پیش از نوروز  ۹۹ و ۲۵ اسفند برگزار شود. من به عنوان فردی که مسئول برگزاری انتخابات و دبیر مجمع هستم، فکرمی کنم انجام شدن انتخابات در آن زمان تصمیم خوبی است. با توجه به شرایط فوتبال مان، اینکه رئیس جدید هرچه سریع تر انتخاب شود بسیار تاثیرگذار است. استفاده از نیروهای کارآمد برای دست یابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت به فوتبال مان کمک می کند. امیدوارم انتخابات به خوبی انجام شود. در حال حاضر هم پروسه برگزاری مجمع انجام می شود و اعضاء مشغول گرفتن فرم های خود هستند تا نفرات مدنظرشان را معرفی کنند.
شکوری درباره زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی گفت: فرآیندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده‌ایم که اعضای مجمع تا هفتم اسفند فرم‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنند و از هشتم تا بیستم اسفند ثبت‌نام کاندیداها انجام شود.
شکوری: اولویت مان استفاده از سرمربی داخلی برای تیم ملی است/ ویلموتس باید دریافتی اضافه اش را برگرداند

شیرازی همچنان رئیس هیئت فوتبال تهران است و مشکلی با حضور در مجمع فدراسیون ندارد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا رای دادن حبیب الله شیرازی، سرپرست هیئت فوتبال تهران در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قانونی است، اظهار داشت: در حال حاضر شیرازی، سرپرست هیئت فوتبال تهران نیست، بلکه رئیس این هیئت است و برهمین اساس می تواند رای بدهد. در اساسنامه هیئت های استانی بندی وجود دارد که رئیس هیئت فوتبال تا زمان برگزاری مجمع آن هیئت، می تواند به ریاست و فعالیت خود ادامه بدهد. با استناد به همین بند چنین اتفاقی رخ می دهد و شیرازی همچنان رئیس است. البته سعی می کنیم در سریع ترین زمان و بهترین موقعیت، این مشکل را حل کنیم. خودمان می دانیم باید  هرچه سریع تر انتخابات را برگزار کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین