تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: شمسی زارع یکی از پزشکان خیر کردستانی در اقدامی خداپسندانه حامی مادران و کودکان در معرض خطر سوء تغذیه استان شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۴۴۲
پزشک خیر کردستانی حامی مادران و کودکان شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی‌علی مسیمر روز پنجشنبه  اظهار داشت: دکتر شمسی زارع متخصص زنان و زایمان مرکز پزشکی، درمانی و آموزشی بعثت سنندج است که در راستای کمک به مادران و کودکان در معرض خطر سوء تغذیه به عضویت مجمع خیرین سلامت استان پیوست.
وی  گفت: این پزشک خیر در نخستین اقدام خود ۲۰۰ میلیون ریال به حساب این مجمع برای تامین داروهای مکمل مورد نیاز دوران بارداری و قطره AD و آهن کودکان نیازمند پوشش خدمات بهداشتی در ناحیه منفصل شهری نایسر  واریز کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان یادآور شد: این پزشک خیر قبل از اینکه به عضویت مجمع خیرین سلامت درآید نیز در زمینه حمایت از مادران پرخطر اقدامات حمایتی زیادی انجام داده است.
وی اظهار داشت: در سال جاری خیران ۵۵ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال به حوزه سلامت استان برای تکمیل و احداث ساختمان‌ها و خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی کمک کرده‌اند.

مسیمر یادآور شد: از زمان تاسیس این مجمع(سال ۸۸) تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور هستند.

مجمع خیرین سلامت در نیمه دوم سال ۸۸ در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ۳۷۰ میلیارد ریال از سوی خیرین به بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح‌های عمرانی، درمانی، خدماتی، زمین، تجهیزات پزشکی و مصالح ساختمانی کمک شده است.

مردم نیک اندیش و خیر استان کردستان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۹۸۲۳۳ بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد ۷۷۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۹۰۸۲۳۲۳۰ و شماره حساب ۰۱۰۹۶۵۰۶۳۳۰۰۲ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۱۰۹ نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه ۱۳۸۴ واریز کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین