تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلنگ ساخت تئاتر شهر کرج به زودی به زمین زده می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۴۲۲
تئاتر شهر کرج پشت پارک تاجیکستان ساخته می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم خستو با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی نماهای زشت و زیبای شهر اظهار کرد: این مسابقه با همکاری انجمن عکاسان وکمیسیون هنر و سازمان نظام مهندسی استان برگزار می‌شود و علاقه مندان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
وی ادامه داد: برای شرکت در این مسابقه هم شهروندان و هم عکاسان حرفه ای باید از بناهای زشت و زیبای شهر عکاسی کنند.
وی با بیان اینکه سازه‌ها در شهر روح و حس را انتقال می‌دهند، اظهار کرد: متاسفانه رشد شتابان شهرها و عدم نظارت دقیق بر سازه‌ها  و فقدان هویت فرهنگی در بسیاری از آنها، شهرها را غیرقابل تحمل کرده است.
این مسئول تاکید کرد: برگزاری این مسابقه بهانه‌ای می شود که هم مردم و هم مسئولان نگاهی به سیمای شهری داشته باشند.
نائب رئیس شورای شهر گفت: با برگزاری چنین رویدادهای در مسیر برجسته سازی بناهای زیبا و الگوسازی آنها گام برمی‌داریم.
وی توضیح داد: با توجه به نقطه نظرات شهروندان در خصوص  فرهنگ، تاریخ و هویت شهری، به راحتی می توان فهمید عموم مردم چه نوع سازه‌هایی را می پسندند و چه سازه ای از ذهن آنها نازیبا و آزاردهنده است.
وی اضافه کرد: با برگزاری این مسابقه هم جوایزی را برای شهروندان و عکاسان در نظر می‌گیریم و هم تشویق‌هایی برای سازندگان بناهای زیبای شهر لحاظ می‌شود.
خستو در ادامه با با بیان اینکه به زودی کلنگ زنی  ساختمان تئاتر شهر کرج آغاز می شود، توضیح داد: طرح یکی از اساتید دانشگاه تهران برای اجرای این پروژه پذیرفته شده و به زودی کلنگ این مجموعه در فضای خالی پشت پارک تاجیکستان به زمین زده می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین