تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
plusresetminus
حزب الله:با افتتاح این پل حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بارِ ترافیک، مصرف سوخت و زمان سفر همراه خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۳۸۰
افتتاح پل B۴ در اواخر بهمن ماه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عسگر نصیری با تشریح عملکرد پروژه بزرگراه شمالی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه بزرگراه شمالی نیازمند حمایت دولت است که در این خصوص شهردار کرج به همراه اعضای شورای شهر جلسه بسیار خوبی با معاون رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری داشه اند.
وی با بیان اینکه ۸۲۰ متر مکعب بتن ریزی پدستال پایه P۱ پل B۱ بزرگراه شمالی نیز به پایان رسید، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در اتمام پروژه هایی که در کاهش ترافیک کلانشهر کرج موثر بوده و به رفاه حال شهروندان می انجامد، اهتمام ویژه ای دارد.
این مسئول در ادامه با اشاره به بتن ریزی پل B4 از مجموعه پل های پروژه چندسطحی حصارک (هزار و ۲۰۰ متر مکعب) عنوان کرد: این میزان بتن ریزی به صورت مستمر و در یک شبانه روز انجام شد.
نصیری اضافه کرد: با افتتاح این پل؛ تمرکز معاونت فنی و عمرانی برای اجرای پل B۵ گذاشته می شود. 
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به آخرین وضعیت پل چندسطحی حصارک نیز گفت: روند پییشرفت این پروژه قابل قول است ضمن آنکه با بهره برداری از پل چندسطحی حصارک، حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بار ترافیک، مصرف سوخت و زمان سفر همراه خواهد شد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین