تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
plusresetminus
حزب الله:دبیر جایزه ملی شعر جم (استان بوشهر) گفت: 13 داور ملی و مطرح کشوری آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه ملی شعر جم را داوری می کنند.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۳۳۰
معرفی داوران جایزه ملی شعر جم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مجید اجرایی اظهار داشت: برگزاری دو جایزه شعر جم در سال های گذشته در سطح استانی و سپس منطقه ای، اتفاق خوبی در حوزه ادبی بود که بازخوردهای مثبتی به همراه داشت.

اجرایی با بیان اینکه سطح جایزه شعر جم در دو دوره قبل بر اساس بازخوردها، مطلوب بود تصریح کرد: نواقصی در برخی بخش ها وجود داشت که تلاش کرده ایم با توجه به اینکه امسال جایزه در سطح ملی اجرایی می شود با کیفیت بهتر برگزار شود.

دبیر جایزه شعر جم با اشاره به این که امسال بخش نقد ادبی را با توجه به اهمیت این حوزه در سالیان اخیر به جایزه افزوده‌ایم، گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین رویدادهایی توجه به وجوه مغفول ادبیات همچون نقد و نظریه ادبی را گسترش دهیم.

وی افزود: زمان ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جایزه ملی شعر جم از 20 آذر تا 30 دی ماه اعلام شد که با توجه به رخدادهای تلخ این ایام و ایجاد فرصت بیشتر برای مشارکت شاعران و ناقدان ادبی، این مهلت تا 10 بهمن ماه تمدید شده است.

اجرایی با اشاره به رایزنی های انجام شده برای انتخاب داوران دومین جایزه شعر جم ابراز داشت: داوری آثار رسیده به دبیرخانه جایزه شعر جم در بخش های مختلف شامل شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعر غیر مجموعه ای)، شعر آزاد (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعر غیر مجموعه ای)، نقد شعر (کتاب منتشر شده و آثار منتشر شده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشر شده، کتاب شعر منتشر نشده، شعر غیر مجموعه ای، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشر نشده) توسط 13 شاعر ملی انجام می شود.

دبیر جایزه ملی شعر جم افزود: علاقمندان به شعر می توانند تا ساعت 24 روز پنج شنبه 10 بهمن ماه با مراجعه به سایت جایزه ملی شعر جم به نشانی http://jampoetry.ir/ نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند. (شرایط شرکت در جایزه را اینجا بخوانید)

مجید اجرایی در پایان با بیان این‌که کوشش شده در انتخاب داوران این دوره توجه به نحله‌ها و سلایق متنوع شعری مورد توجه قرار گیرد، اسامی داوران جایزه ملی شعر جم در بخش‌های موزون، آزاد و نقد شعر را به شرح زیر اعلام کرد:


شعر موزون
۱- سیامک بهرام‌پرور
۲-مریم جعفری‌آذرمانی
۳-حسن صادقی‌پناه
۴-محمدکاظم کاظمی
۵- محمدسعید میرزایی
شعر آزاد
۱-شمس آقاجانی
۲-نرگس باقری
۳-رزا جمالی
۴-بهزاد خواجات
۵-مصطفی علیپور

نقد شعر
۱-علی تسلیمی
۲-لیلا صادقی
۳-فرشید فرهمندنیا

 
منبع : دبیرخانه جایزه ملی شعر جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین