تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: سیستم ارجاع الکترونیک در 12 بیمارستان استان اردبیل شروع شده و قرار است در همه مراکز فعال شود.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۲۸۴
سیستم ارجاع الکترونیک در تمام مراکز بیمارستانی فعال می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، قدرت اخوان اکبری دوم بهمن  در جلسه شورای اداری استان اردبیل به تدوین سند جامع سلامت به عنوان نقشه راه این حوزه در اردبیل اشاره و اظهار کرد: در کنار سند جامع سلامت استان سعی بر این است تا نقشه راه درمان نیز به درستی تدوین شود تا در یک هدفگذاری 20 ساله بتوانیم شاخص‌های سلامت را ارتقا دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل 11 پروژه بهداشتی و درمانی با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان افتتاح شد که راه‌اندازی دو بیمارستان شهدای پار‌س‌آباد با 160 تخت و تروما با 120 تخت از جمله آنها بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه‌اندازی مجهزترین دستگاه تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی در استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان خبر داد و گفت: 7 مرکز بهداشتی و درمانی و کلینیک امام رضا(ع) و همچنین برخی مجموعه‌های بهداشتی و درمانی در سفر رئیس جمهور افتتاح شد.
اخوان اکبری گفت: در این سفر آغاز عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل و همچنین احداث بیمارستان نجف‌زاده به ظرفیت 500 تخت شروع شد.
وی افزود: احداث دانشکده دندانپزشکی و پیراپزشکی شروع شده و امیدواریم در یک هدفگذاری میان مدت بتوانیم این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.
عضو شورای اداری استان اردبیل به جذب 55 پزشک متخصص و 11 پزشک فوق تخصص در استان و توزیع آن در بین شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر در همه رشته‌های پزشکی به ویژه فوق تخصص نظیر شبکیه، عروق، طب سنتی – ایرانی، گوارش و ... از پزشکان مجرب استفاده می‌کنیم.
اخوان اکبری در مورد فعال شدن سیستم ارجاع الکترونیک در 12 بیمارستان و فعال شدن همه مراکز درمانی در این سیستم خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی و بلوک  زایمانی و همچنین مراکز روانشناختی و درمان نازایی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تجهیز ناوگان خودرویی و نیروی انسانی اورژانس استان خبر داد و گفت: اخیرا 13 دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل به همراه موتورلانس در این پایگاه‌ها فعال شده است.
اخوان اکبری در مورد فعالیت مرکز پیوند کلیه و 10 عمل جراحی رخ داده در این مرکز خاطرنشان کرد: در بیمارستان امام رضا(ع) اورژانس دندانپزشکی راه‌اندازی شده و در بیمارستان امام نیز اورژانس جامع فعالیت خود را آغاز کرده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین