تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال گفت: نگران ملی‌پوشان و خستگی آنها قبل از جام ملت‌های آسیا هستم.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۱۸۵
نگران ملی‌پوشان فوتسال هستم/ دو سال هیچ دریافتی نداشتیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اردوی نهایی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا از روز هشتم بهمن در تهران آغاز می‌شود. تکلیف سه بازی از چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال هنوز مشخص نشده است و تیم‌ها باید یک بازی دیگر در این مرحله با یکدیگر انجام بدهند.
این در حالی است که خستگی ملی پوشان حاضر در لیگ یکی از مهمترین دغدغه‌های کادر فنی تیم ملی فوتسال قبل از سفر به ترکمنستان و حضور در جام ملت‌های آسیا است. عدم پرداخت قرارداد مربیان و همچنین پاداش ملی پوشان هم دو نگرانی دیگری است که وضعیت تیم ملی را قبل از جام ملت‌ها تهدید می‌کند.
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره این مسائل به خبرنگار مهر، گفت: مثل قبل از برگزاری لیگ به شکل پلی آف ناراحتم ولی باید در مقابل این تصمیم سر تعظیم فرود بیاوریم. لیگ برای باشگاه‌ها است ولی من نگران وضعیت ملی پوشان هستم. بازیکنان باید شاداب و سر حال به اردوی تیم ملی بیایند در حالی که الان خسته هستند. برگزاری هر یک مسابقه انرژی زیادی از بازیکن می‌گیرد.
ناظم الشریعه ادامه داد: ما فقط برای برگزاری اردو زمان می‌خواهیم نه چیز دیگری. بازیکنان هشتم بهمن به اردو می آیند. آنها چقدر می‌توانند استراحت کنند؟ ما زمان زیادی نداریم. ویترین لیگ، تیم ملی است. ویترین تیم ملی هم جام ملت‌های آسیا است. درست است ما ایران هستیم ولی تمام کشورها دارند کار می‌کنند. دنبال بهانه نیستم ولی واقعاً بازی‌های سختی در پیش داریم.
وی درباره رد کردن پیشنهاد بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها، تاکید کرد: من آدم منطقی هستم و فقط به منافع تیم ملی فکر می‌کنم. واقعاً انتظار داشتید تیم ما به تورنمنت دوستانه تایلند برود و رقیبانمان در آن تورنمنت دریده شوند؟ هرکسی از زاویه دید خودش به این موضوع نگاه می‌کند ولی همانطور که گفتم برای من تیم ملی در اولویت است.
سرمربی تیم ملی فوتسال به مشکلات مالی اعضای کادر فنی هم اشاره کرد و افزود: درست است فدراسیون فوتبال با مسائل اقتصادی دست به گریبان است ولی مربیان تیم ملی هم ناراحتند. به هر حال آنها از این طریق امرار معاش می‌کنند ولی دو سال است که هیچ دریافتی نداشته ایم. از آنجا که مربیان تیم ملی اجازه کار در لیگ را هم ندارند، این مسئله کار را سخت کرده است. مسئولان هم می‌گویند درست می‌شود اما بعد از مرحله مقدماتی جام ملت‌ها در سال ۲۰۱۸، هیچ دریافتی نداشته ایم.
ناظم الشریعه تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی هم پاداش‌های خود را نگرفته اند. خجالت می کشم به صورت مربیان و بازیکنان تیم ملی نگاه کنم. بنده چند جلسه با سرپرست دبیر کل فدراسیون و رئیس وقت فدراسیون داشتم ولی نیاز است که قبل از اعزام تیم به جام ملت‌ها قراردادها و پاداش‌ها را بدهند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به بعضی از انتقادات که از خط دفاعی تیم ملی می‌شود، گفت: چطور در خط دفاعی ضعف داشتیم که برای مدت‌ها حتی در یک بازی هم شکست نخوردیم؛ آنهم در مسابقاتی که بیشتر حریفانمان تیم‌های اروپایی بوده اند. اگر به بلاروس یا روسیه باختیم به این خاطر بود که زمانی برای تمرین نداشتیم. به نظر تمام کارشناسان و مربیان احترام می‌گذارم ولی چرا همان موقع نگفتند که تیم ملی ضعف دارد؟
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: همان موقع که ما به بلاروس باختیم، روسیه مقابل مجارستان شکست خورد. نیاز به زمان برای تمرین و هماهنگی داریم. همه چیز را آنالیز کرده ایم و تا وقتی تمرین نکنیم، کارمان سخت خواهد بود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین