تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
plusresetminus
حزب الله:امروز روی خروجی بیشتر خبرگزاری‌ها خبری منتشر شد"رکورد تولید در ایران خودرو شکسته شد"، جمله‌ای که بیانگر موفقیت گروه خودروسازی ایران خودرو است اما در پس این موفقیت باید به دنبال دلایل آن بود دلایلی مانند همت، همکاری، مدیریت جوان، سکاندار بودن افراد متخصص در این گروه خودروسازی و.....
۰
کد مطلب : ۲۱۷۱۸۴
اعتماد به مدیر جوان در ایران خودرو موفقیت به همراه داشت؛ رکورد تولید شکسته شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از خروج ترامپ از برجام، صنعت خودروسازی نخستین صنعتی بود که تحریم شد چراکه دشمن می پنداشت با زمین گیر شدن این صنعت مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد، البته پیش بینی دور از انتظاری نبود زیرا خودروسازان به پشتوانه همکاری با خودروسازان خارجی خودروهایی پیش فروش کرده بودند که پس از فسخ یکطرفه قرارداد و ترک ایران توسط پژو، رنو و... عمل به آنها غیر ممکن به نظر می رسید.
در این شرایط گروه صنعتی ایران خودرو توانست دست بر زانوی خود گذاشته و با تکیه بر توان داخلی و استفاده از تخصص و ذکاوت "مقيمي" مدیر جوان خود روز به روز به سمت بهبود شرایط پیش رود به گونه ای که نه تنها خودروهای کف پارکینگ ظرف مدت کوتاهی به صفر رسید بلکه تعهدات این گروه خودروسازی نیز اجرا شد. به گونه ای که طی ۱۰ ماه نخست سال جاری تعداد ۳۳۶ هزار و ۴۴۰ دستگاه خودرو تجاری سازی و نزدیک به همین تعداد نیز تحویل مشتریان و وارد بازار شده است.
پس از برسرکار آمدن فرشاد مقیمی و از آنجا که وی سابقه مدیریتی داشته و به واسطه معاونت دستی بر آتش صنعت داشت بسیاری از مشکلات ایران خودرو شناسایی و راهکارهای موردنیاز برای رفع آن مشخص شد.
استفاده از توان داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای ایران خودرو در ماه های اخیر است سیاستی که به نظر می‌رسد توانسته گره گشای مشکلات و موانع پیش روی خودروسازان باشد زیرا این شرکت در دی ماه سال جاری توانست ۵۰ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تولید کند در حالیکه در دی ماه سال گذشته تعداد ۲۲ هزار و ۹۱۳ دستگاه خودرو تولید شد.
به نظر می رسد با ادامه روند کنونی افزایش شمارگان تولید، در سایت مرکزی و سایت‌های استانی ایران خودرو، هدف امسال که تولید مکانیکی ۳۸۰ هزار دستگاه و تولید تجاری ۴۱۰ هزار دستگاه است محقق شود. 
همان گونه که با رونق خطوط تولید در ایران خودرو چندین هزار نیروی کار تعلیق شده به شرکت‌های قطعه ساز بازگشتند می‌توان امید داشت چرخ 60 صنعت وابسته به این صنعت نیز بهتر و پرسرعت تر از گذشته بچرخد.
 
افزایش تولید ایران خودرو در گرو حمایت‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولان، دولت‌مردان و نمایندگان مجلس از صنعت خودروی کشور است می توان با افزایش تولید، میزان عرضه به بازار و در نتیجه متعادل شدن قیمت در بازار طی ماه های پایانی سال را رقم زد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین