تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
plusresetminus
حزب الله:همزمان با سفر معاون وزیر امور خارجه آمریکا به پاکستان شهرهای بزرگ این کشور صحنه تظاهرات ضد آمریکایی مردم شد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۷۲
تظاهرات ضدآمریکایی هزاران پاکستانی همزمان با سفر معاون پامپئو به اسلام‌آباد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ده‌ها هزار مسلمان پاکستانی با به دست گرفتن پوسترهای سردار شهید سلیمانی خشم خود را نسبت به سفر «آلیس ولز» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و میانه به کشورشان نشان دادند.
مردم پاکستان با سردادن شعارهای ضدآمریکایی خواستار برخورد جدی مسئولین دولت اسلام‌آباد با تروریست‌های آمریکایی شدند.
پاکستانی‌ها ضمن آتش‌زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید کردند که اجازه نخواهند داد کشورشان محل حضور نیروهای آمریکایی شود.
طبق اعلام مسئولین احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان این تظاهرات و راهپیمایی «مرگ بر آمریکا» نام داشت و تنها به این دلیل برگزار شد که همراهی مردم پاکستان با جبهه مقاومت نشان داده شود.
تظاهرات ضدآمریکایی در پاکستان زیر بارش سنگین برف در شهرهای مختلف ادامه دارد و حتی مردم شهرهایی مانند سکردو در دمای منفی 19 درجه سانتیگراد به خیابان ها آمده و علیه سیاست‌های کاخ سفید شعار سر دادند.
آلیس ولز با هدف رایزنی و گفتگو با سران اسلام آباد وارد این کشور شد و به‌نظر می‌رسد موضوع کشمیر و تحولات اخیر منطقه یکی از محورهای مهم جلسات وی باشد.
برخی از سران احزاب مسلمان پاکستان در این خصوص اعلام کرده‌اند: تا چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تظاهرات ضدآمریکایی در تمام شهرها ادامه خواهد یافت.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین