تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
plusresetminus
حزب الله:محمد مسلمی بازیگر مجموعه «دوقلوها» که از شبکه دو سیما پخش می‌شود بیان کرد که تصویربرداری این مجموعه برای سومین بار به‌دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۵۸
«دوقلوها» برای سومین بار متوقف شد/ قصه‌ای که به آخر نمی‌رسد!

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد مسلمی بازیگر مجموعه «دوقلوها» که از شبکه دو سیما پخش می‌شود با اشاره به مشکلات تولید این مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: ضبط و تصویربرداری «دوقلوها» برای سومین بار متوقف شده است، البته الان قسمت‌های جدید این مجموعه در حال پخش است، اما قصه به آخر نمی‌رسد.
وی ادامه داد: این مجموعه ابتدا قرار بود در ۱۰۰ قسمت به تولید برسد و بعد به دلیل مشکلات مالی حدود ۸۰ قسمت شد. الان تا ۷۲ قسمت به‌صورت ناقص تصویربرداری شده و دوباره تولید ادامه آن متوقف شده است.
اگر بودجه ندارند نباید کاری را شروع کنند
مسلمی با اشاره به اینکه این مجموعه پیش از این هم متوقف شده بود، اظهار کرد: من به‌عنوان بازیگر این مجموعه متأسف هستم که کاری شروع می‌شود و یکی دو سال عوامل برای آن تلاش می‌کنند اما نیمه‌کاره می‌ماند. اگر پول ندارند، از ابتدا نباید شروع کنند و اگر هم بودجه دارند، نباید بگذارند پروژه چند بار متوقف شود. قصه نباید بلاتکلیف رها شود و این توهین به مخاطب و توهین به عوامل است.
بازیگر مجموعه «فیتیله‌ها» با اشاره به سختی‌های کار کودک تصریح کرد: با این وضعیت دیگر کسی سمت کار کودک نمی‌رود. در ۳۰ سالی که من کار کودک انجام می‌دهم این اولین بار است که می‌بینم پروژه‌ای برای بار سوم به دلیل مسائل مالی متوقف می‌شود. من به‌عنوان هنرمند پروژه خیلی گله‌مند هستم، چراکه مخاطب تا نیمه پروژه را تماشا می‌کند و بعد نمی‌داند چه می‌شود.
تا چند بار باید پروژه‌ها متوقف شود
وی اضافه کرد: قرار بود از قسمت ۷۰ به بعد نتیجه‌گیری قصه مشخص شود و بعد از آن ببینیم که کاراکترهای این مجموعه چگونه از پس ورشکستگی برمی‌آیند و موفق می‌شوند اما اکنون دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار نداریم، آدم هر بار با شرایط کنار می‌آید اما تا چند بار این اتفاقات باید تکرار شود؟
بازیگر «دوقلوها» با اشاره به پیگیری‌ها عنوان کرد: مهدی بصیری تهیه‌کننده مجموعه هر روز پیگیری می‌کند، خودش هم دچار مشکل شده و او هم الان بلاتکلیف است، حتی اگر پیگیری‌ها به نتیجه برسد، دوباره باید یک تیم ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره را برگردانند.
وی در پایان نسبت به پخش این مجموعه نیز گلایه کرد و گفت: پخش این مجموعه هم نامنظم بود. این کار یک پروژه کمدی کلاسیک بود و نوع سبک متفاوتی داشت که می‌توانست ماندگار شود اما با پخش نامنظم و توقف‌های قبلی، مخاطبش را از دست داد. درخواست من این است که حداقل به کارهای دیگر توجه کنند و پروژه‌های دیگر دچار این مشکلات نشوند که از ایده تا تولید و آهنگسازی و... زحمت بکشند تا کاری در شأن مخاطب بسازند اما بعد می‌بینیم اصلا برای کسی اهمیت ندارد که متوقف می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین