تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله:بارش برف شدید در پایتخت باعث شد تا امروز یکشنبه بسیاری از پروازهای داخلی انجام نشود و این تاخیر چندین ساعته، مسافران را در ترمینال های فرودگاه مهر آباد سرگردان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۰۰۶
سرگردانی مسافران در فرودگاه مهرآباد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،که امروز در فرودگاه مهرآباد حاضر شده بود، گزارش داد: صدها مسافر که با مشکلات فراوان، خود را به ترمینالهای چهارگانه فرودگاه رسانده بودند تا در ساعات اعلام شده از سوی شرکتهای هوایی به شهرهای دیگر پرواز کنند، با غافلگیری، در آنجا دریافتند به دلیل بارش برف و کاهش دید در پایتخت تمامی پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

سرگردانی مسافران در فرودگاه مهرآباد
بسیاری از مسافران در سالن انتظار و فضای محوطه باز فرودگاهی ساعتها سرگردان بودند و این در حالی است که هیچ گونه خدماتی نیز از سوی شرکت های هوایی به مسافران ارائه نشده بود.
یکی از مسافران به خبرنگار ایرنا گفت: من از ساعت ۵ صبح در فرودگاه مهر آباد حضور دارم تا راهی گرگان شوم ولی به بهانه بارش برف بیش از 5 ساعت پرواز آن در حالت تاخیر و بلاتکلیفی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه هر لحظه تاخیر برای من مشکل ساز خواهد شد، افزود: با این وضعیت، در صددم پرواز خود را لغو کنم و از مسیرهای زمینی یا راه آهن هر چه زودتر به مقصد برسم.
سرگردانی مسافران در فرودگاه مهرآباد
یک مسافر خانم که خود را دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد معرفی کرد نیز با ابراز تاسف شدید از لغو پروازش گفت: با بارش شدید برف در تهران و مشهد و تاخیر پروازها، امروز به کلاس خود در مشهد نخواهم رسید.
وی ضمن گلایه از شرکت های مسافرتی گفت: در زمان انتظار باید نتیجه کنسلی را هرچه زودتر به مسافران اعلام می کردند تا حداقل به بخشی از کارهای روزمره خود برسند.
مسافر دیگری که به صورت خانوادگی قصد سفر به کیش را داشت، نیز این تاخیر را مطلوب ندانست و گفت که هر چه زودتر باید به آژانس صدور بلیت بروم تا پول خود را دریافت کنم.
سرگردانی مسافران در فرودگاه مهرآباد
یکی از مسئول اطلاعات ترمینال های فرودگاه مهر آباد در این زمینه به ایرنا گفت: به علت بارش شدید برف تا ظهر امروز هیچ پرواز داخلی از فرودگاه مهر آباد انجام نشده است.
وی ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود تا مسافران به مقاصد خود برسند.
این مسئول اطلاعات فرودگاه مهر آباد تاکید کرد که در صورت لغو پروازها، مسافران می توانند هزینه های پرداختی خود را از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و فرودگاه دریافت کنند.
این در حالی بود که در همان لحظه، برخی شرکت ها از طریق تابلوهای مستقر در سالن ها و بلندگو ، لغو پرواز شهرهای بجنورد، زاهدان، کیش، قشم، گرگان، مشهد و شیراز به مسافران را اعلام می کردند.
از سرگیری پروازها
در همین حال، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد حوالی ساعت 13 در اطلاعیه ای اعلام کرد که با بازگشت دید افقی و بهبود شرایط جوی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای این فرودگاه که هفت ساعت با توقف مواجه شده بود، از سر گرفته شده است.
بر اساس این اطلاعیه، اکنون با بازگشت دید افقی امکان نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین المللی مهرآباد فراهم شده است.به همین دلیل، اکنون کانترهای پذیرش مسافر در این فرودگاه فعال شده‌اند و پروازها به ترتیب اولویت و بر اساس تاخیرهای به وجود آمده انجام خواهد شد.
بارش برف از صبح امروز موجب لغو بیش از ۳۰ پرواز فرودگاه مهرآباد از صبح امروز شده بود.
این پروازها قرار بود توسط شرکتهای هوایی داخلی به بیش از ۱۰ مقصد از جمله مشهد،کیش، عسلویه،لامرد، شیراز، اهواز، تبریز،ایلام، چابهار،زاهدان ، قشم ، آبادان ، کرمان و چند شهر دیگر انجام شود.
فرودگاه مهرآباد به همین دلیل از مسافران خواسته است قبل از عزیمت به سمت فرودگاه از برقراری پرواز خود اطمینان حاصل کنند.
وضعیت پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد از مبدا به مقصد این فرودگاه نیز از صبح امروز وضعیتی مشابه داشت و بیشتر پروازها لغو شده بود.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین