تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله:معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان گفت: امکان تحصیل رایگان در هر رشته‌ای برای افراد دارای معلولیت وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۹۹۷
معلولان برای ادامه تحصیل نگران شهریه نباشند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرهاد میرزایی در رابطه با قوانین مربوط به پرداخت شهریه افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با دانشگاه‌ها، افراد دارای معلولیت می‌توانند به‌ صورت رایگان در دانشگاه‌های دارای شهریه در هر رشته‌ای به تحصیل بپردازند.
وی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت که در بهزیستی پرونده دارند در زمان ثبت‌نام با دریافت نامه از سازمان بهزیستی می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.
این مسئول گفت: افراد برای دریافت نامه، لزومی ندارد به اداره‌کل بهزیستی مراجعه کنند و تنها با مراجعه به مددکار یا بهزیستی شهر خود می‌توانند نامه موردنظر را دریافت کنند.
میرازیی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات انجام شده برای افراد دارای معلولیت بوده و برای افرادی که والدین آن‌ها معلولیت دارند، اقدامی صورت نگرفته است.
معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، در رابطه با ایجاد فشار روحی و روانی در خصوص پرداخت به موقع شهریه برای دانشجویانی که دارای معلولیت هستند، خاطرنشان کرد: از مسئولان دانشگاهی تقاضا داریم در صورت وجود مشکل در پرداخت شهریه دانشجویان، فشار روحی یا روانی ایجاد نکنند؛ زیرا طبق تفاهم‌نامه، شهریه حتما پرداخت خواهد شد و دانشجویان نیز با دریافت و تحویل به موقع مدارک خود باعث پیشرفت بهتر کار خواهند شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین