تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج: با راه اندازی کارخانه نوآوری، شهرداری به سمت مدیریت هوشمند و افزایش بهره وری در ارائه خدمات مناسب به شهروندان گام بر می دارد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۹۵۹
نبوغ و نوآوری صاحبان ایده تجاری سازی می شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی  کمالی زاده بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز مرحله تاسیس کارخانه نوآوری البرز که با حضور  معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: اولین‌ نمونه  کارخانه نوآوری در تهران ایجاد شده است.
وی ادامه داد: هرچند سایر شهرها نیز برای راه اندازی نمونه مشابه این کارخانه اقداماتی صورت داده اند اما هنوز موفق به بهره برداری از آن نشده اند.
کمالی زاده با اشاره به مکان یابی مناسب کارخانه نوآوری البرز بیان کرد: مناسبت ترین فضا برای راه اندازی این کارخانه در البرز انتخاب شده و امیدواریم تا چندماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم.
شهردار کرج گفت: این کارخانه اکوسیستمی است که در آن تمامی ذینفعان حضور پیدا خواهند کرد و در این مجموعه شاهد نوآوری، خلاقیت و بهره وری بر اساس کارآفرینی خواهیم بود.
به گفته وی در قالب تاسیس این کارخانه می خواهیم بصورت مسئله محور مسائل حوزه مدیریت شهری را حل کنیم.
کمالی زاده افزود: با راه اندازی این کارخانه به سمت مدیریت هوشمند شهر و افزایش بهره وری در ارائه خدمات به شهروندان گام برمی داریم.
وی با بیان اینکه این کارخانه در خط ۴ حصار کرج واقع شده و بالغ بر 10هکتار وسعت دارد ، افزود: ساخت و ساز این کارخانه در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متربع در حال انجام است و تا کنون  ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و تنها  تکمیل تاسیسات آن باقی مانده است.
شهردار کرج افزود: این ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخت و ساز در ۵ بلوک انجام شده و امیدواریم بتوانیم تا تابستان سال ۹۹ ساختمان این کارخانه را تکمیل و محوطه سازی آن را به اتمام برسانیم.
وی گفت: تلاش می کنیم در نیمه اول سال آتی ساختمان محل فعالیت کارخانه نوآوری البرز را آماده سازی کرده و این مجموعه را  برای آغاز به کار در اختیار معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری قرار دهیم.
کمالی زاده اشاره کرد : البرز قطب مهم فناوری کشور است و شرکت های هایتک و دانشگاه های متعددی را در خود جای داده بنابراین  ایجاد چنین کارخانه ای فرصتی مناسب برای بهره وری از این ظرفیت ها محسوب می شود.
شهردار کرج بیان کرد: طبق آمار بیش از ۳۰۰ هزار نفر با مدرک  لیسانس و بالاتر در شهر کرج ساکن هستند و این نشان می دهد که این شهر فرهیخته پرور است .
این مسئول گفت: نبوغ و نوآوری های موجود در این کلانشهر را می توان در دل فعالیت های کارخانه نوآوری البرز باور کرد و به مرحله تجاری سازی رساند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین