تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
plusresetminus
حزب الله:کلیه عوامل ستادی و اجرایی معاونت خدمات شهر شهرداری کرج با بهره گیری از ادوات و تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۹۵۶
هیچ معبری مسدود نیست / آماده باش یک هزار نیروی خدمات شهری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید محمدجواد حسینی با بیان اینکه یک هزار نیرو خدمات شهری در حال حاظر در سطح مناطق شهر آماده برطرف کردن هرگونه مشکل احتمالی ناشی از بارش برف هستند، گفت: ماشین آلات و تجهیزات لازم نیز در سطح مناطق بکار گرفته شده است.
وی با اشاره به استقرار ماشین آلات زمستانی در شب گذشته با توجه به کاهش دما و احتمال بارش برف، افزود: از بامداد امروز با توجه به شروع بارندگی پخش شن و نمک در سطح معابر صورت گرفته است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش حجم بارش اقدامات برف روبی با ستفاده از تجهیزات و ماشین آلات زمستانی و محلول یخ زدا در حال انجام است.
جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: پاکسازی معابر اصلی، بزرگراه ها و پل ها در اولویت برف‌روبی است.
حسینی همچنین از پاکسازی معابر فرعی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فردا احتمال یخبندان در سطح معابر وجود دارد عملیات نمک پاشی همچنان ادامه دارد و کلیه نیرو ها در آماده باش کامل قرار دارند.
وی با اشاره به باز بودن راه‌های اصلی و فرعی استان گفت: تلاش تمامی عوامل براینکه راه ها و معابر فرعی باز و تردد برای شهروندان آسان و بی خطر باشد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین