تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای یمنی روز جمعه مانع نفوذ تعداد زیادی از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در شهرستان «نُهم» واقع در شمال شرق استان صنعاء شدند.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۸۸۶
ارتش یمن: ده‌ها مزدور در شمال شرق استان صنعاء کشته و زخمی شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه موفق شدند مانع پیشروی و نفوذ تعداد زیادی از عناصر مزدور به شهرستان نُهم واقع در شمال شرقی استان صنعاء شوند.
وی گفت که «نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته‎های مردمی همچون سدی محکم در برابر لشکرکشی گسترده ایستادگی و ده‌ها نفر از مزدوران را کشته و یا زخمی کردند».
یحیی سریع با بیان اینکه در عملیات مقاومت نیروهای یمنی در شهرستان نهم، ضربات سنگینی به دشمن وارد شده، افزود: «هرگونه اقدام مزدوران برای نفوذ به خاک یمن با شکست مواجه و تدابیر مناسب در برابر آن اتخاذ خواهد شد».
مقاومت نیروهای یمنی در تجاوزات ائتلاف سعودی پنج سال است که ادامه دارد و ائتلاف سعودی طی این مدت هرگز نتوانسته هیچ نقطه‌ای از شمال یمن را که نیروهای ارتش و انصارالله در آن مستقر هستند، اشغال کند، این در حالی است که مقامات سعودی قبل از آغاز جنگ یمن در فرودین ماه 1394 (مارس 2015) تصور می‌کردند که در عرض چند هفته کل یمن را اشغال می‌کنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین