تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از جانمایی آرامستان‌ جدید در پایتخت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۸۱۳
شناسایی "آرامستان" جدید در تهران

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناهید خداکرمی  در مورد جانمایی آرامستان جدید در پایتخت با بیان اینکه بحث دفن اموات در کلانشهری به مانند تهران که جمعیتش در مرز ۱۰ میلیون نفر است؛ یک ضرورت است، گفت: مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که با توجه به ظرفیت باقی مانده در بهشت زهرا(س)،  قبل از  آنکه به وضعیت بحرانی در خصوص محل دفن اموات برسیم  و مجبور نشویم در دقیقه نود در مورد دفن اموات تصمیم گیری کنیم؛ می بایست مطالعات برای مکان یابی یک گورستان جدید در تهران آغاز شود.
وی با بیان اینکه مطالعات برای مکان یابی گورستان جدید پایتخت آغاز شده و این موضوع در یک کارگروه در حال پیگیری است، افزود: یکی از ایده ها این است که با توجه به وسعت تهران یک گورستان کافی نیست و در مورد ایجاد چند آرامستان در تهران بحث شده که این پیشنهاد  نیز در حال بررسی است.
خداکرمی با بیان اینکه نمی‌توان قبل از اتمام مطالعات امکان سنجی، در مورد محل احتمالی گورستان جدید پایتخت صحبت کرد، ادامه داد: کارشناسان به دنبال شناسایی مکان آرامستان جدید در پایتخت هستند و مطالعات امکان سنجی  و مکان یابی در حال انجام است.
وی تاکید کرد: باید  مطالعات ایجاد آرامستان جدید پایتخت در شورا بررسی و مصوب شود و بعد از آن کارهای زیرساختی برای ایجاد آرامستان جدید آغاز شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین