تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرایی طرح زوج و فرد در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۷۷۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز: طرح زوج و فرد در کرج اجرا می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ غلامعلی شرق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودروها از ابتدای اسفندماه در شهر کرج اجرا می‌شود.

وی افزود: طبق تصمیم‌گیری‌ها این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت 16 الی 21 شب اجرایی می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز  با اشاره  به محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرج بیان کرد:  این محدوده از سمت غرب کرج حد فاصل میدان سپاه تا تقاطع حضرت امام خمینی(ره)  و از سمت شرق ورودی خیابان امام خمینی(ره) به سمت میدان سپاه است.
سرهنگ شرق با بیان اینکه  مسیرهای دیگر این محدودیت‌ها از تقاطع خیابان امام خمینی(ره) ، ورودی‌های خیابان دانشکده ، میدان قدس و میدان توحید است،بیان کرد:  بلوار هفت تیر ، علامه جعفری ، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی‌های 45 متری کاج و بلوار جانبازان از نخستین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر شامل محدوده طرح ترافیک هستند.
وی  با بیان اینکه خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند،گفت: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  با اشاره  به اینکه این طرح به‌منظور ایمنی بیشتر، روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش‌بینی شده است،گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس در قالب اجرای طرح زوج و فرد از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده برای خدمات‌دهی به شهروندان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین