کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفیعی: برای رفتن به سپاهان با گل‌محمدی مشورت کردم/از ترافیک خط هافبک نگران نیستم

فارس , 26 دی 1398 ساعت 10:48

حزب الله:هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما در سه مسیر سخت رقابت می‌کند و نیاز است که بازیکنان بیشتری داشته باشد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سروش رفیعی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، پس از جدایی از شهرخودرو به عضویت تیم سپاهان درآمد. با توجه به ترافیک خط هافبک در تیم سپاهان این انتقال غیر منتظره بود اما رفیعی به جمع مردان قلعه‌نویی اضافه شد تا به نوعی کمربند زردپوشان اصفهان بیش از پیش تقویت شده باشد. خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با رفیعی در این زمینه گفت و گو زیر را انجام داده است:
فارس: سروش رفیعی به تیم سپاهان اضافه شد و می‌توان گفت اتفاق غرمنتظره‌ای بود.
نیم‌فصل اول تمام شد و در زمان نقل و انتقالات تصمیم گرفتم با وجود همه اتفاقات خوبی که در تیم شهرخودرو برایم افتاده بود از این تیم جدا شوم. انتخاب من باشگاه سپاهان بود، امیدوارم بتوانم در این تیم مثمرثمر باشم و در کنار بچه‌ها، کادر فنی خوبمان و حمایت هواداران‌مان نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم. امیدوارم که در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و هواداران تیم را خوشحال کنیم.
فارس: آیا جدایی یحیی گل‌محمدی روی جدایی شما از شهرخودرو تأثیر داشت؟
نه، من قبل از اینکه جدا شدن یحیی گل‌محمدی قطعی شود تصمیم را گرفته بودم، با خود او هم صحبت کرده بودم و الان هم احساس خوبی بابت این انتقال دارم. 
فارس: برای رفتن به سپاهان با او مشورت کردی یا در کل برای جدا شدن از شهرخودرو؟
هم برای جدا شدن از شهرخودرو و هم برای حضور در تیم سپاهان با یحیی گل‌محمدی مشورت کردم.
فارس: به جز سپاهان پیشنهادات دیگری هم داشتی؟
الان سپاهان را انتخاب کرده‌ام و اینکه پیشنهاداتی داشتم یا نداشتم خیلی مهم نیست. 
فارس: در سپاهان ترافیک خط هافبک زیاد است. این مسئله برای تو نگران‌کننده نیست؟
نه، خوب است. اتفاقاً این مسئله باعث می‌شود تلاش‌مان را بیشتر کنیم. تیم ما در سه مسیر سخت رقابت می‌کند، فکر می‌کنم نیاز است که بازیکنان تلاش بیشتری انجام بدهند و همچنین تیم بازیکنان بیشتری داشته باشد که بتواند از آنها استفاده کند. مطمئناً بازی‌های فشرده و نزدیک در مسابقات پیش‌رو کار را سخت می‌کند و فکر می‌کنم در این شرایط ما می‌توانیم با توجه به این اتفاق نتایج خوبی بگیریم.
فارس: چه فرقی بین جو سپاهان و شهرخودرو می‌بینی؟
من تازه به این تیم آمده‌ام. سپاهان یک باشگاه پرافتخار، بزرگ و پرهوادار است. تیم شهرخودرو هم یک تیم بسیار خوب، مردمی و دوست‌داشتنی است. به نظرم برای خود من حضور در اینجا تجربه خوبی خواهد بود و باید ببینیم در ادامه، شرایط به چه شکلی رقم می‌خورد.
فارس: سپاهان یک بازی مهم در یک‌چهارم نهایی جام حذفی با استقلال دارد. این بازی را چطور می‌بینی؟
قطعاً بازی در جام حذفی آن هم در این مرحله با هر تیمی که باشد کار سختی خواهد بود. ما تمام تلاش، فکر و تمرکزمان را می‌گذاریم که به امید خدا در این بازی موفق باشیم.
فارس: آخرین خاطره هواداران سپاهان از شما، درگیری با کی‌روش استنلی در آن بازی حساس سپاهان و پرسپولیس بود. این مسئله برای تو چالش‌برانگیز نیست؟ آیا ممکن است به عنوان مثال روزی در تمرین دوباره دچار به اصطلاح کنتاکت شوید؟
خدا را شکر تا به الان با هیچ بازیکنی اختلاف و دعوایی نداشته‌‌ام. آن اتفاق در شرایطی خاص بود. اتفاقی بود که در آن بازی، در آن جو و در آن شرایط افتاد و بلافاصله هم این قضیه تمام شد. ما با هم روبوسی کردیم و از هم عذرخواهی کردیم. مطمئناً من و کی‌روش استنلی به عنوان دو رفیق و دو هم تیمی تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم.
فارس: بعد از چند سال به تیم امیر قلعه‌نویی برگشتی و اتفاقاً با محمد ایران‌پوریان هم بعد از دوره‌ای که در تراکتور داشتید همبازی شدی، در این مورد چه حسی داری؟
از این اتفاق خوشحالم، از امیرقلعه‌نویی که این فرصت را به من داد ممنون هستم. خوشحالم که باز هم در کنار محمد ایران‌پوریان قرار گرفتم و امیدوارم در کنار او، با هم به بهترین‌ها برسیم.
 


کد مطلب: 216742

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216742/رفیعی-رفتن-سپاهان-گل-محمدی-مشورت-کردم-ترافیک-خط-هافبک-نگران-نیستم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com