تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله:دکتر خادمی استاندار لرستان با نائب رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دیدار و گفتگو کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۶۹۸
دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت استان لرستان با دکتر خادمی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در این دیدار که به ریاست دکتر خادمی استاندار لرستان و با حضور دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و نائب رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد ،مدیر عامل مجمع به ارائه گزارش عملکرد ، بیان ظرفیت ها و مطالبات مجمع و بررسی مشکلات موجود در مسیر انجام فعالیتهای خیرین سلامت استان لرستان پرداخت.
دکتر موسی خادمی استاندار لرستان در دیدار با مجمع خیرین سلامت استان لرستان و تقدیر از زحمات خیرین سلامت و اقدامات مفیدی که در سال های اخیر به همت این عزیزان در استان لرستان انجام شده است ، ابراز امیدواری کرد؛ اقدامات مجمع خیرین سلامت و خدماتی که به مردم استان ارائه کرده اند ،در ارتقاء سلامت عمومی موثر بوده و استمرار داشته باشند .
استاندار لرستان با تاکید بر رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر خیرین سلامت گفت: لازم است مشکلات فرا روی خیرین حل شود وکارها را به نتیجه برسانیم تا پروژه های حوزه سلامت زودتر به دست مردم برسند .
وی با اشاره به ضرورت ارائه گزارشی شفاف از عملکرد مجمع خیرین در حوزه سلامت گفت : تلاش می کنیم تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان بازرسی مشکلات پیش رو را حل کنیم و به این منظور لازم است علوم پزشکی ضمن همکاری در بر طرف کردن موانع موجود، قدر دان زحمات شما باشد و به این منظور لازم است رابطه خیرین سلامت با دانشگاه صمیمی تر شود، چرا که رابطه خیرین با مدیر دولتی با رابطه کارفرما و پیمانکار فرق می کند .
دکتر خادمی استاندار لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد برنامه ها و اقدامات ارزشمند مجمع خیرین سلامت استان لرستان به سرانجام مطلوب برسد .
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین