کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۸۰ درصد نیاز بیماران مراجعه کننده به دفتر مجمع خیرین سلامت تامین می شود

روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 25 دی 1398 ساعت 14:41

حزب الله:
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسکن گفت: ۸۰ درصد نیاز بیماران مراجعه کننده به دفتر مجمع خیرین سلامت تامین می شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود مدرس در جلسه مجمع خیرین سلامت این شهرستان گفت: مجمع خیرین سلامت در ۳ حوزه  ساخت و سازمراکز بهداشتی و درمانی، کمک به بیماران نیازمند و توسعه بخش های بیمارستان ولی عصر فعالیت دارد. وی عنوان کرد: ظرف ۱۰ ماه اخیر بیش از ۳۰۰ نفر  مراجعه کننده به دفتر مجمع داشته ایم که  بیش از ۵۰ نفر آنها برای درمان به بیمارستان های خارج از شهرستان  اعزام شده اند.
وی همچنین گفت:در حوزه تجهیزات پزشکی در بخش های مختلف  بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است  و با طرح توسعه اورژانس بیمارستان مشکل استقرار پزشک دوم عمومی هم مرتفع می شود.
 وی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان و  پرسنل بیمارستان در جذب کمک های مردمی به حوزه سلامت تقدیر کرد و گفت: امسال خیران ۳۰۰ میلیون تومان به حوزه سلامت شهرستان کمک کرده اندکه با حذف هزینه های ختم  افراد متوفی و با اقدامات انجام شده یک اعتماد عمومی به حوزه سلامت ایجاد شده است.
وی از تکمیل ساختمان رادیولوژی تاپایان امسال خبرداد و گفت: دستگاه  دیجیتالی آن  تامین شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بردسکن از عملیات اجرایی  احداث ۲ بخش داخلی و قلب در آینده نزدیک خبرداد و گفت: زمین آن در بیمارستان فعلی جانمایی شده است و یکی از خیران آمادگی خود رابرای تکمیل این پروژه  از صفر تا ۱۰۰ آن را اعلام کرده است.
دکتر مهدی عاقلتر مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اعضای مجمع خیرین سلامت در جذب کمک های مردمی گفت: مجمع خیرین خیرین سلامت بردسکن دومین مجمع فعال در استان خراسان رضوی است  و با احداث طرح توسعه اورژانس،   بخش های عمومی و قلب و ساختمان رادیو لوژی مشکل بخش در بیمارستان ولی عصر بردسکن تا ۱۵ سال دیگر مرتفع خواهد شد.
دراین جلسه مجتبی شاکری فرماندار بردسکن  گفت: بزرگ ترین پشتوانه حوزه درمان بردسکن مجمع خیرین سلامت است که خوشبختانه با اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه سلامت یک اعتماد عمومی را به این حوزه جلب کرده است.  
وی عنوان کرد: خدمات انجام شده  درحوزه سلامت مجمع خیرین سلامت این شهرستان را در استان پر آوازه کرده است و امروزه خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان  از یک کارنامه قابل قبولی برخوردار است.  
شاکری  به خدمات دولت یازدهم و دوازدهم  درحوزه سلامت اشاره کرد و گفت: توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی، عدالت در درمان و دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی  از مهم ترین اقدامات انجام شده  دولت به حوزه سلامت می باشد.
  وی  عنوان کرد: نگاه و رویکرد دولت بر اجتماعی کردن حوزه سلامت و بکارگیری از ظرفیت و پتانسیل مردمی در ارتقاء سلامت و مشارکت خیرین است.  
فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه بردسکن در مسیر یک چهارراه ارتباطی قرار گرفته است گفت: بیمارستان فعلی پاسخ گوی مطالبات مردم نیست که می طلبد مسولان دانشگاه علوم پزشکی بیشتر به این شهرستان توجه کنند.


کد مطلب: 216697

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216697/۸۰-درصد-نیاز-بیماران-مراجعه-کننده-دفتر-مجمع-خیرین-سلامت-تامین-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com