تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی با بیان اینکه افرادی که در ماه گذشته اعتراض خود را در سامانه معیشتی ثبت کردند می‌توانند تا ۳۰ دی برای مشاهده نتیجه و در صورت لزوم درخواست بازبینی مجدد اقدام کنند گفت: درخواست بازبینی مجدد، شش ماه آتی بررسی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۶۸۵
بررسی درخواست‌های بازبینی مجدد «بسته معیشتی» ظرف ۶ ماه آینده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین میرزایی  با بیان اینکه آن دسته از افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند که به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. این مهلت تا روز گذشته تعیین شده بود که تا ۳۰ دی تمدید شده است.
وی افزود: افرادی که در ماه گذشته اعتراض ثبت کردند نیز می‌توانند برای مشاهده نتیجه به سامانه معیشتی مراجعه کرده و شماره ملی سرپرست، شماره حساب واریز یارانه و شماره ملی یکی از اعضای خانوار را به همراه تصویر امنیتی وارد کنند و درخواست بازبینی مجدد بدهند.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی درباره درخواست بازبینی مجدد توضیحات بیشتری داد و گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی به نیابت از شخص دیگری کار مالی انجام دهد. اگر وی تصور می‌کند تا شش ماه آینده می‌تواند حساب تجاری و شخصی‌اش را منفک و مشمول دریافت بسته معیشتی شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد. این درخواست بازبینی شش ماه آتی بررسی می‌شود و اگر  فرد مشمول شود، بسته به وی تعلق خواهد گرفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین