تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
plusresetminus
حزب الله: سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دوران بی‌نظیری را در این تیم داشته است و فقط می‌توان آن را با دوران حضورش در نفت مقایسه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۶۷۵
منصوریان: حضور در ذوب‌آهن بهترین دوران مربیگری‌ام بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا منصوریان سرمربی سابق ذوب‌آهن در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم عنوان کرد: آرزوی بهترین اتفاقات را برای این تیم دارم و به این مجموعه و بازیکنانم اعتقاد دارم. اگر پولی به این تیم تزریق می‌شد، برکت زیادی داشت.
وی ادامه داد: دوران حضورم در ذوب ‌آهن را فقط می‌توانم با دوران حضورم در نفت مقایسه کنم و بهترین دوران مربیگری‌ام بود. یک سال فوق‌العاده خوب داشتم و از مردم اصفهان تشکر می‌کنم. هواداران در روزهای سخت پشت ما بودند. فوتبال پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و یک بار توپ به نفع شما می‌چرخد و یک بار به ضرر شما. احساس می‌کنم فقط جابجا شدم و احساس دوری از تیم را ندارم.
منصوریان اضافه کرد: بازیکنان من باعث شدند که تیم من، بهترین تیم ایرانی آسیا شود و من هم بهترین مربی شوم. در دوران حضورم در این تیم، بازیکنان خوبی چون قاسم حدادی‌فر و عزیزان فوق‌العاده‌ای چون ایمان مبعلی کنارم بودند. در یک سالی که اینجا بودم، لذت بردم و بعد از تهران، اینجا خانه من است و هر چیزی که مربی جدید نیاز داشته باشد، حاضرم به او انتقال دهم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین