کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منصوریان: حضور در ذوب‌آهن بهترین دوران مربیگری‌ام بود

ایسنا , 25 دی 1398 ساعت 12:45

حزب الله:
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دوران بی‌نظیری را در این تیم داشته است و فقط می‌توان آن را با دوران حضورش در نفت مقایسه کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا منصوریان سرمربی سابق ذوب‌آهن در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم عنوان کرد: آرزوی بهترین اتفاقات را برای این تیم دارم و به این مجموعه و بازیکنانم اعتقاد دارم. اگر پولی به این تیم تزریق می‌شد، برکت زیادی داشت.
وی ادامه داد: دوران حضورم در ذوب ‌آهن را فقط می‌توانم با دوران حضورم در نفت مقایسه کنم و بهترین دوران مربیگری‌ام بود. یک سال فوق‌العاده خوب داشتم و از مردم اصفهان تشکر می‌کنم. هواداران در روزهای سخت پشت ما بودند. فوتبال پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و یک بار توپ به نفع شما می‌چرخد و یک بار به ضرر شما. احساس می‌کنم فقط جابجا شدم و احساس دوری از تیم را ندارم.
منصوریان اضافه کرد: بازیکنان من باعث شدند که تیم من، بهترین تیم ایرانی آسیا شود و من هم بهترین مربی شوم. در دوران حضورم در این تیم، بازیکنان خوبی چون قاسم حدادی‌فر و عزیزان فوق‌العاده‌ای چون ایمان مبعلی کنارم بودند. در یک سالی که اینجا بودم، لذت بردم و بعد از تهران، اینجا خانه من است و هر چیزی که مربی جدید نیاز داشته باشد، حاضرم به او انتقال دهم.


کد مطلب: 216675

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/216675/منصوریان-حضور-ذوب-آهن-بهترین-دوران-مربیگری-ام

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com