تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
plusresetminus
انتخابی فوتبال المپیک ۲۰۲۲؛

ایران - چین/ در انتظار یک جرعه «امید»

حزب الله: تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و چین امروز از ساعت ۱۳:۴۵ در انتخابی المپیک به میدان می‌روند.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۶۲۰
ایران - چین/ در انتظار یک جرعه «امید»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، تیم ملی امید ایران و چین امروز از ساعت ۱۳:۴۵ در تایلند و شهر سونگلا به میدان می‌روند.
شاگردان حمید استیلی که تاکنون یک باخت و یک مساوی را در دو بازی قبلی کسب کردند و شانس کمی برای صعود دارند، برای زنده نگه داشتن امید خود، باید برابر چین به پیروزی برسند.
در جدول‌ رده‌بندی این گروه کره‌جنوبی با ۶ امتیاز در صدرجدول قرار دارد و پس از این تیم ازبکستان ۴ امتیاز رده دوم را تصاحب کرده است. تیم ملی ایران نیز با یک امتیاز سوم است و چین بدون امتیاز در قعر جدول گروه جای گرفته است.
ایران
یوزهای ایرانی که با رویای طلسم شکنی و صعود به المپیک پس از ۴۴ سال به تایلند و مسابقات انتخابی رفته بودند، در دو بازی نخست در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌اند ولی همچنان برای استفاده از اندک شانس خود برای صعود به مرحله بعد تلاش خواهند کرد.
شاگردان استیلی برای صعود به مرحله بعد نیازمند برتری کره‌جنوبی مقابل ازبکستان هستند. تنها در صورتی که ایران با اختلاف دو گل یا بیشتر چین را و کره‌جنوبی بتواند ازبکستان را شکست دهد، یوزهای ایرانی می‌توانند به مرحله بعد راه یابند.
البته تنها نگرانی استیلی و شاگردانش مربوط به کم انگیزگی کره‌جنوبی مقابل ازبکستان است چرا که با یک مساوی در این دیدار، کره ‌جنوبی به عنوان صدرنشین و ازبکستان به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد.
در آخرین تمرین این تیم نیز، شاگردان استیلی برای برتری مقابل چین هم قسم شدند تا با تمام انگیزه و امید وارد میدان شوند و در صورت رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی کره جنوبی و ازبکستان به مرحله بعد راه یابند.
چین
چینی‌ها این مسابقات را خوب شروع کردند اما غافلگیری در دقیقه ۹۳ مقابل کره‌جنوبی منجر به شکست یک بر صفر در نخستین بازی شد. با این حال شکست ۲ بر صفر مقابل ازبکستان در دومین دیدار پایان کار این تیم بود تا برابر ایران انگیزه‌ای برای صعود نداشته باشد و صرفا برای اعاده حیثیت به میدان برود.
چینی‌ها که تاکنون امتیازی کسب نکرده‌اند، با تمام قوا برابر ایران پا به میدان خواهند گذاشت تا حداقل نخستین امتیازات خود را به دست آورند و دست خالی به کشورشان برنگردند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین