تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
plusresetminus
حزب الله: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فعالیت‌های جبهه مقاومت تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه همچنان ادامه خواهد داشت.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۵۸۰
فعالیت جبهه مقاومت تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت شهید سلیمانی در عراق، گفت: یکبار دیگر واقعه کربلا در عراق تکرار شد و وفاداران به امام حسین (ع) از عراق و ایران در کنار یکدیگر شهید شدند.
وی افزود: مسیری که شهیدان سلیمانی و ابومهدی پیمودند ادامه همان مسیر امام حسین (ع) بود. همانطور که در اربعین، ملت‌های ایران و عراق در کنار یکدیگر این مراسم با شکوه را برگزار می‌کنند، این بار نیز شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت‌های ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این موضوع اثبات می‌کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادر است.
رضایی خاطر نشان کرد: این واقعه نشان داد که برخلاف ادعای برخی مبنی بر دخالت ایران در امور عراق، ما خواهان استقلال و عزت عراق هستیم و به دنبال آن هستیم که ملت عراق از سرافرازترین ملت‌های منطقه باشد و این را با خون شهید عزیزمان به اثبات رساندیم.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته تقویت شده است، گفت: امروز ملت‌های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین