تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله: رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت:‌ نقل و انتقالات را براساس نظر سرمربی تیم انجام پیش بردیم و به جز یک مورد بقیه موارد را انجام دادیم.
۰
کد مطلب : ۲۱۶۵۷۳
نیکفر: ترجیح می‌دهیم تمرکز قلعه‌نویی روی سپاهان باشد/از تراکتور، استقلال و پرسپولیس کمتر هزینه کردیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منوچهر نیک‌فر  در خصوص نقل و انتقالات سپاهان در پنجره زمستانی اظهار داشت: نقل و انتقالات را براساس نظر سرمربی تیم پیش بردیم، به جز یک مورد که دانیال اسماعیلی‌فر بود و نتوانستیم رضایتنامه او را از ذوب‌آهن دریافت کنیم، بقیه موارد را طبق نظر خودش توانستیم انجام بدهیم. 
نیکفر در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهان در نقل و انتقالات زیاد هزینه می‌کند، گفت: ما نسبت به استقلال، پرسپولیس و تراکتور هزینه خیلی کمتری داشتیم. با وجود اینکه رسانه‌ها عنوان می‌کنند باشگاه سپاهان زیاد هزینه کرده اما شاید نصف این تیم‌ها هزینه کرده باشیم و اسناد آن هم در فدراسیون موجود است. اگر فقط پول مربیان‌ خارجی که استقلال و پرسپولیس می‌آورند را درنظر بگیرید معادل نصف تیم ما است و همینطور بدهی‌هایی که دارند اما رسانه‌ها می‌گویند سپاهان خیلی هزینه می‌کند. 
وی ادامه داد: من این صحبت را قبول ندارم،‌ هزینه ما معقول است و در حد بودجه‌مان مصرف می‌کنیم و نسبت به بودجه‌ای که مصرف کردیم در شرایط خوبی قرار داریم. این تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و هدفمان هم قهرمان شدن است اما به هر حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. اکنون هم سپاهان در وضعیت خوبی قرار دارد. روحیه بازیکنان هم عالی است و ان‌شاءالله بتوانیم موفق باشیم. 
رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال مذاکراتی را برای حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی داشته، عنوان کرد: در این مورد با ما صبحت رسمی نشده اما امیدواریم که قلعه‌نویی در سپاهان بماند و بتوانیم با او به اهداف باشگاه برسیم.من هم چیزهایی شنیده‌ام. در مطبوعات مطرح شده که او به عنوان یک گزینه سرمربیگری تیم ملی است. ما دوست داریم قلعه‌نویی در سپاهان بماند، چون دوست داریم با او به نتایج خوبی برسیم. 
نیکفر در مورد اینکه صحبت‌هایی در مورد سرمربیگری مشترک قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان هم شنیده می‌شود، اظهار داشت: چنین چیزی نشنیده‌ام اما ترجیح می‌دهیم تمرکز سرمربی‌مان روی سپاهان باشد. البته تیم ملی هم مهم است و حیثیت و آبروی ایران است، ولی به هر حال ترجیح می‌دهیم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان باشد چون امسال برنامه داریم که در سه جام رقابت کنیم. 
وی در خصوص اینکه رسول نویدکیا با باشگاه سایپا صحبت‌هایی انجام داده بود و آیا از شرایطش در سپاهان ناراضی است، گفت: حقیقتا نمی‌توان به آن نارضایتی گفت. نویدکیا می‌خواست به جایی برود که بازی بیشتری به او برسد، اما طی صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی و رسول نویدکیا صورت گرفت، تصمیم بر این شد که ادامه فصل را هم در سپاهان بماند. 
رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: ضمن تشکر از حمایت هواداران که همیشه پشتیبان و نگران سپاهان بوده‌اند، از آنها می‌خواهم تیم را حمایت کنند. مجموعه باشگاه تلاش خودش را انجام می‌دهد. کادرفنی، بازیکنان و تیم مدیریتی همه در تلاش هستند تا بتوانیم در کنار هم به موفقیت برسیم. در مورد نقل و انتقالات نگران نباشند، ما این کار را براساس نظر سرمربی انجام می‌دهیم. در این مورد یک‌نفر تصمیم می‌گیرد و هیچ‌کس در مجموعه ما اجازه ندارد به سرمربی تکلیف کند که بازیکنی را بگیرد یا نگیرد. 
وی ادامه داد: به هر  حال این مسئله جزو حدود اختیارات سرمربی است. همانطور که اشاره کردم، افرادی که سرمربی تعیین کرد را تا امروز توانستیم به خدمت بگیریم، به جز یک مورد که رضایتنامه‌اش صادر نشد. ان‌شاءالله هواداران هم در ادامه فصل هم حمایت کنند تا بتوانیم با حمایت آنها به موفقیت برسیم.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین